نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به نامگذاري سال 92 به نام"حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" از سوي رهبر معظم انقلاب گفت: هدف نهايي فشارهاي دشمنان، سياسي است و لذا بايد در سال "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" تهديدها را به فرصت‌ها تبديل کنيم.

"محمدرضا باهنر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به نامگذاري سال 92 از سوي مقام معظم رهبري به نام سال "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي"، اظهار داشت: سال 91  سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني بود و تلاش‌هايي نيز در جهت تحقق اين شعار انجام شد.

نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري ادامه داد: تحقق حمايت از توليد ملي از نظر نرم‌افزاري خوب پيش رفت و سياست‌هاي کلي تقويت توليدات داخلي در مجمع تشخيص مصلحت نظام تصويب و توسط مقام معظم رهبري ابلاغ شد.

وي با بيان اينکه از اواخر سال 90 و اوايل سال 91 فشارهاي اقتصادي دشمنان به کشورمان شدت بيشتري پيدا کرد، افزود: دشمنان نظام جمهوري اسلامي به زعم خودشان به دنبال فشاري فلج‌کننده بودند اما خوشبختانه مقاومت بسيار خوبي از سوي مردم انجام شد و ترفندهاي آنان نقش بر آب شد.

دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين گفت: فشارهاي اقتصادي را به بهانه فشارهاي سياسي اعمال مي‌کنند و به دنبال اين هستند تا ملت ايران را از مسيري که در پيش گرفته است، پشيمان کنند.

باهنر با بيان اينکه مقام معظم رهبري با نامگذاري سال به نام "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" به مردم گفتند که فشارهاي اقتصادي، صرفا اقتصادي نيست، تصريح کرد: هدف نهايي فشارهاي دشمنان سياسي است و بايد در جهت اقتصادي و سياسي حرکت‌هاي حماسه‌سازي را انجام دهيم.

وي به همزمان برگزار شدن دو انتخابات رياست جمهوري يازدهم و شوراهاي اسلامي شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز را در پيش داريم و مردم بايد براي حضور در اين انتخابات‌ها آمادگي کاملي را داشته باشند و همچوت گذشته تهديدها را به فرصت‌ها تبديل کنند.

نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري خاطر نشان کرد: اميدواريم مردم در سال 92 در بعد اقتصادي و سياسي بار ديگر حماسه‌ساز  شوند.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار