پیشکسوت پرسپولیس گفت: فوتبال ما در امسال کیفیت لازم را نداشت و انتظارات فوتبال دوستان برآورده نشد.

بهنام ابوالقاسم پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه داوری ها در کیفیت بازی ها تأثیر گذار بود به هرحال فوتبال درسال 91 جز درگیری چیز دیگری نداشت.

وی در خصوص تیم ملی گفت: من فکر می کنم تیم ملی ما هم از لحاظ نتیجه گیری خوب عمل نکرد و ما می توانستیم در انتخابی جام جهانی نتایج بهتری بگیریم ولی جدای از نتیجه تیم ملی کشورمان هم از لحاظ تاکتیکی برنامه خاصی نداشت فوتبال ما در سال 91 آن کیفیت لازم را نداشت و گواه این ماجرا نتایج تیم ملی جوانان تیم ملی فوتسال و در حد انتظار ظاهر نشدن تیم فوتبال ایران بود.

وی درخصوص انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان فدراسیون فوتبال سال آسیا گفت: فدراسیون فوتبال ایران به عنوان فدراسیون برتر آسیا انتخاب شد ولی بهر حال من فکر می کنم هیچ تغییری به وجود نیامد و ای کاش فدراسیون فوتبال ما این عنوان را کسب نمی کرد ولی تیم های فوتسال و تیم ملی جوانان ما نتیجه می گرفتند.

ابوالقاسم پور در خصوص شرایط پرسپولیس درسال 91 گفت: متأسفانه علی رغم این که پرسپولیس ستاره های خوبی را در این فصل به خدمت گرفت ولی یک سری مشکلات باعث شد که پرسپولیس امسال ناکام بماند ولی به هر حال با آمدن یحیی گل محمدی تیم وضعیت بهتری پیدا کرد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار