اتفاقات جالب، غیر قابل پیش بینی و زیبا در داستان" کله پهلوی" از این بعد بیشتر خواهد شد.

"امیر علی دانایی"؛ بازیگر نقش فرخ در سریال " کلاه پهلوی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: من از 15 تیر سال 85 اولین پلان "کلاه پهلوی" را بازی کردم و از همان ابتدا چینیش بازیگران و طراحی قوی آن مشخص بود و حضور امین حیایی در نقش کریم برای من یک انگیزه و افتخار بود.

 
وی ادامه داد: پس از گذشت دو ماه از کار و اضافه شدن بازیگران بر اساس نقش ها امین حیایی حضور پیدا کرد و در لحظه ی اول وی با من برخورد صمیمی را کرد که اصلا انتظارش را نداشتم بعد از گذشت این همه سال امین حیایی را برادر بزرگ خود می دانم زیرا دل پاک و صاف او و طاقت حضور دیگری را داشتن جز خصیصه های او محسوب می شود و در این فضا او جز معدود کسانی است که با توکل به خدای خود دنبال نان سفره خودش است. 



این بازیگر عنوان کرد: نقش من به گونه ای با همه ی بزرگان بازیگری در ارتباط بود و من از همه ی آنها به خصوص سید ضیاء الدین دری انرژی گرفتم در واقع من خیلی بدون استرس کار کردم که بخشی از این به خودم سهم عمده ی آن به کارگردانی و بازیگران مقابل من مربوط می شود. 
دانایی افزود: شاید در تاریخ سینما و تلویزیون این موضوع که از ابتدا یک کار را بکوبند؟ در نوع خود بی سابقه باشد اما خدا را شکر بیننده ها با پیشروی داستان افزایش پیدا کردند و از این به بعد اتفاقات قابل توجه، غیر قابل پیش بینی و زیباست. 
وی تصریح کرد: سریال واقعیت های تاریخی کشور ما را تصویر می کشد به هر حال در دوره ی رضا شاه دانشجویان و جوان ها برای تحصیل با بورسیه ی دولتی به خارج از کشور فرستاده می شدند فرخ نیز به دانشگاه سورین فرانسه البته با یک تفاوت و در واقع با هزینه ی خود به خارج از کشور رفته است.
این بازیگر ادامه داد: به طور طبیعی یک سری اتفاقات بدون آگاهی سبب پیش آمدن انحراف می شود یک بخش استعمار و بخش دیگر به ظاهر پیش رفت و تغییر ظاهر شهر است و میزان درست بودن این پیشرفت باید در تاریخ مورد قضاوت قرار بگیرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار