شهردار سعدآباد از اجرای همزمان 19 پروژه زیرساختی در سعدآباد خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سیدجواد مهدی با تبریک سال نو اظهار داشت: تلاش برای آبادانی و سازندگی شهر سعدآباد از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری در سال جدید است.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مورد تأکید قرار دارد و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار بسته‌ایم.

شهردار سعدآباد خاطرنشان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون خدمات متنوعی به مهمانان نوروزی ارائه شده و این روند تا انتهای تعطیلات تداوم خواهد داشت.

مهدی تصریح کرد: نظارت بر اماکن اقامتی و رفع مشکلات پارک‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری و تأمین اقلام ضروری شهروندان و مهمانان نوروزی مورد توجه همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی سعدآباد قرار دارد.

شهردار سعدآباد از اجرای همزمان 19 پروژه زیرساختی در سعدآباد خبر داد و گفت: در شرایط کنونی بیش از 19 پروژه مهم و بزرگ در سعدآباد در دست اجراست که امیدوار هستیم با تکمیل این طرح‌ها شاهد رضایت خاطر شهروندان باشیم.

مهدی ابراز داشت: آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید شهرداری، زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان‌ها، اجرای چهار دهنه پل بر روی رودخانه فصلی و اجرای پروژه یادمان شهدای گمنام سعدآباد از جمله این طرح‌هاست.

وی افزود: احداث چمن مصنوعی، کلنگ‌زنی پارک محله‌ای برای سالمندان و افتتاح روشنایی بولوار ورودی شهر سعدآباد از سمت وحدتیه و جتوط نیز از دیگر طرح‌های مهم این شهر است.

مهدی اضافه کرد: از تمام امکانات و توان موجود برای رشد و آبادانی شهر سعدآباد بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.
برچسب ها: سعدآباد ، پروژه ، عسلویه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.