رئيس بازرسي نيروي انتظامي گفت: مرزبانان ما بر حوزه کاري خود، مسلط و اشرافيت کاملي بر مرزهاي کشور دارند که اين به مدد تلاش فرماندهان وپرسنل زحمت کش آن و همچنين اهداف والاي آنان است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار"مجرد" رئيس بازرسي ناجا با حضور در ستاد فرماندهي مرزباني، از قرارگاه نوروزي مقداد بازديد و در جمع پرسنل اين قرارگاه، سال نو را تبريک و تهنيت گفت . 
اين گزارش حاکيست، سردار "شرفي" معاون عمليات مرزباني ناجا در ابتداي جلسه، توضيحاتي در خصوص اشرافيت و نظارت وکنترل اين قرارگاه بر تامين امنيت مرزهاي کشور و نيز آمار وعملکرد اجرايي آن از اولين روز تشکيلش ارائه داد. 
سردار مجرد در اين جلسه با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري امام خامنه اي در پيام سال نو، گفت: با توجه به صحبتهاي حکيمانه ايشان، نيروي انتظامي متناسب با ماموريت هاي خود، وظايفي در بخش هاي اقتصادي و سياسي دارد که بايد به صورت جهادي به آن وارد شده و اطاعت امر کند. 
وي از نوروز به عنوان يکي از اعياد باستاني کشورمان نام برد و گفت: تحول روحي و جسمي يکي از اصول نوروز به شمار مي آيد که انسان تمام آلودگي هايش را در تحويل سال از خود دور مي کند و پيمان مي بندد که در سال جديد يک گام به سوي کمال بردارد. 
سردار مجرد با اشاره به ماموريت هاي مرزباني، تاکيد کرد: مرزبانان ما بر حوزه کاري خود، مسلط و اشرافيت کاملي بر مرزهاي کشور دارند که اين به مدد تلاش فرماندهان وپرسنل زحمت کش آن و همچنين اهداف والاي آنان است. 
رئيس بازرسي ناجا با بيان اينکه خدمت مرزبانان در مرزها، رنگ خدايي دارد، گفت: خداوند متعال به اهداف والاي انسان در خدمت به همنوع خود اجر بيشتر مي دهد که انشاالله همه ما در آخر به اهداف نهايي که همان قرب به خداست ،دست يابيم./ف

برچسب ها: مرزبان ، خدمت ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار