"آبشار بيشه" مکاني ديدني براي "نوروز92" + تصاوير

با رسیدن بهار سفر های نوروزی مردم ایران آغاز می شود. یکی از مکان هایی که می توان با رفتن به آنجا ساعاتی خوش را گذراند آبشار بیشه است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛  آبشار بیشه یکی از جاذبه های گردشگری ایران است که در استان لرستان واقع شده است. راه این آبشار از طریق یک راه آسفالته از خرم‌آباد بطول ۶۵ کیلومتر و کنار ایستگاه قطار زیر پل راه آهن می‌گذرد و برای رسیدن به آن باید حدود چند صد متری پیاده روی کرد تا به آبشار رسید و از شهرستان دورود تا بیشه با قطار در حدود ۳۰ دقیقه می‌باشد.

آبشار بیشه یکی از آبشارهای استان لرستان است. این آبشار در دل کوههای زاگرس در شهرستان خرم آباد قرار گرفته‌است و فاصله آن تا شهر خرم‌آباد ۶۵ کیلومتر است. این آبشار در کنار راه آهن تهران – خوزستان و در نزدیکی ایستگاه بیشه قرار گرفته‌است و از این رو پذیرای مسافران نیز می‌باشد.

این منطقه زیبا هرساله پذیرای مسافران نوروزی می‌باشد. این آبشار با چشم اندازی فوق العاده زیبا یکی از نادرترین و زیباترین آبشارهای ایران و استان لرستان است که ارتفاع آن به  ۴۸ متر می رسد و عرض تاج آبشار نیز ۲۰ متر می باشد. موقعیت دقیق جغرافیایی این آبشار در استان لرستان، شهرستان دورود می باشد و ارتفاع آن از سطح دریا ۱۱۷۸ متر است.

هوای خنک و با طراوت، سرسبزی و شادابی کوههای بلند و دلنشین بیشه را به یک منطقه دیدنی و جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است. در پائین ایستگاه و در دل درختان بلند جویبارهای صاف و زلال، اقامتگاه‌های چوبی و زیبائی در اختیار بازدید کنندگان نوروزی قرار می گیرد و مسافران و علاقمندان در آنجا به استراحت می پردازند. علاوه بر این اقامتگاه‌ها مسافران می توانند در پائین آبشار و روبروی ایستگاه چادر برپا نمایند و به استراحت بپردازند.

 

برچسب ها: آبشار ، لرستان ، بیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
بهبود جهانگیری
۱۸:۳۶ ۰۸ دی ۱۳۹۲
خیلی خیلی جای زیبایی حتمن اولین فرصت به آبشار بیشه سر خواهم زد
آخرین اخبار