تهيه كننده فيلم سينمايي "عمليات مهد كودك" كه اثرش را براي شركت در سي ويكمين جشنواره فيلم فجر حاضر مي كند، گفت: اكران همزمان چند فيلم كودك به هيچ وجه كار صحيحي نيست.

رويا شريف، تهيه كننده سينما  در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران ؛ گفت: "عمليات مهد كودك" فرم شركت در سي ويكمين جشنواره فيلم فجر را پركرد.
شريف در ادامه افزود: "عمليات مهد كودك" هم اكنون در مرحله پاياني تدوين و صداگزاري است و فرم شرك در جشنواره را پر كرده است.
اين تهيه كننده كه با اكران همزمان چند فيلم كودك مخالف است، اظهار داشت: بچه ها به همراه والدينشان بيش از يك فيلم را نمي توانند ببينند چه برسد به اينكه چند فيلم كودك همزمان با هم اكران شود.
وي گفت: من با اكران همزمان چند فيلم كودك به شدت مخالف هستم زيرا امروز براي سينما وضعيتي پيش آمده كه ديگر خاطب به سينما نمي رود.
شريف افزود: اگر نگاهي به 13 فيلم در حال اكران بيندازيد در مي يابيد نه تنها سينماي كودك بلكه به طور كلي سينماي ما در ركود و وضعيت بحراني به سر مي برد.
تهيه كننده فيلم سينمايي "عمليات مهد كودك" به اكران فيلم خود اشاره كرد و گفت: قطعا اگر عمليات مهد كودك نيز در چنين شرايطي اكران شود با شكست روبرو مي شود و مسئولان بايد قبل از اكران يك فيلم به فكر فروش و آوردن مخاطب به سالن هاي سينمايي باشند./ص
برچسب ها: سینا ، اکران ، فیلم ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار