سيد علي ضياء گفت: من براي برنامه ويتامين 3 فنجان خريده ام ولي تهيه كننده پول آن را نداده است.


به گزارش خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران، روز چهارشنبه 15 آذر قسمت پنجم برنامه صبحگاهي ويتامين 3 با  اجراي سيد علي ضياء مهمان صبحگاهي مردم شد.
مجري بعد از شروع برنامه به خواندن خبر طبق روال هر روز پرداخت در بخش خبرها گفته شد كه ارز محلي، جايگزين دلار و يورو مي شود و همچنين آغاز ذخيره سازي 60 تن ميوه براي عيد شروع شده كه مجري در تشريح آن متذكر شد در حال حاضر ما ميوه نداريم بعد شما به فكر ميوه شب عيد هستيد؟
ضياء در ادامه عنوان كرد: من يك خبر دارم و آن اينكه علي كفاشيان به عنوان يك انسان مطلع به اوين رفت چون به همه چيز به غير از فوتبال تسلط دارد و بعد با خنده اين اخبار را تكذيب كرد و گفت: كفاشيان به هتل اوين رفته چرا بي جهت قصد بدنام كردن كسي را داريم فردي كه كل كشور به او جايزه داده اند.
در بخش كارشناس امروز دكتر مهدي كريمي مدرس دانشگاه مهمان اين قسمت از ويتامين 3 بود.
دكتر مهدي كريمي در خصوص بحث زندگي، انسان اظهار داشت: قصه زندگي، درك از زندگي است خواستن، دانستن و زندگي كردن معناي زندگي است.
وي ادامه داد: انسان از ويژگي كه خداوند به او داده به نام اختيار استفاده مي كند و در واقع انسان مقوله اي به نام تمام هستي است.
كريمي عنوان كرد: بسياري از انسان ها زندگي به مانند خفاش دارند و تنها عكس العمل از خود نشان مي‌دهند در حالي كه انسان اصلي فردي است كه از روي اراده عملي را انجام دهد.
بعد بخش دوربين مخفي پخش شد و ضيا در خصوص اين بخش عنوان كرد: بايد در اين بخش يك تحولي ايجاد شود خودمان، خودمان را نقد كنيم.
و در ادامه براي مهمان برنامه و مجري دو فنجان چاي آوردند كه ضيا گفت من فنجان براي برنامه خريدم پول آن را هم به من نمي دهند.
در بخش ديگر خبرها گفته شد معاون تحول ونوسازي اداري معاونت توسعه و مديريت سرمايه انساني رئيس جمهور اعلام كردند 53 درصد پديده رشوه و 4/71 درصد پارتي بازي در كشور كم شده است، ضيا در توضيح آن گفت: مگر رشوه رسيد دارد كه ميزان آن را حساب مي كنيد و با مزاح ادامه داد يادتان باشد رسيد رشوه خود را تحويل بگيريد.
در خبر ديگري به باخت پرسپوليس در مقابل تراكتورسازي اشاره كرد و بعد ضيا گفت: ابتدا مشكل باخت را علي كريمي عنوان كرديد حال كه ديگر او نيست بزاريد او برگردد يك فرد غيرتي كه وجود داشت كه او را هم بيرون كرديد.
در بخش مهمانان محمد استاد حسن و فرزانه بذري (زوج قديمي) و روميناي مياب و سهيل قلي زاده (زوج جديد) از مهمانان اين بخش برنامه بودند.
محمد استاد حسن ملاك انتخاب همسر خود را نجابت، فهم و شعور و  اصالت عنوان كرد و همچنين زوج جديد كه دو معلول ضايع نخاعي بودند آشنايي خود را در هنگام فيزيوتراپي عنوان كردند.
محمد استاد حسن روز ازدواج خود را قشنگ ترين روز زندگي خود خواند و اينكه مهريه نوعي ضمانت براي شخص مقعد است و اينكه مهمترين عامل در زندگي صداقت است و دروغ پايه هر چيز را فرو خواهد ريخت.
زماني كه مجري برنامه پرسيد دروغي كه به همسر خود گفته ايد را عنوان كنيد؟ محمد استاد حسن متذكر شد زماني به همسر گفتم به بندرعباس مي روم درحالي كه به دبي رفتم.
و سهيل قلي زاده در پاسخ به اين سوال عنوان كرد: من به قدري به مشتري ها دروغ مي گويم كه حد ندارد و بعد از پشت صحنه به او اشاره شد كه اين حرفها را نگويد و بعد ضيا هم گفت لازم نيست اينها را در برنامه عنوان كنيد و حتي همسر سهيل نيز گفته هاي وي را تائيد كرد كه او خيلي دروغ به مشتري ها ميگويد اما به من نمي تواند دروغ بگويد.
و در پايان اعلام شد كه به مصرف كنندگان مواد كه ترك كرده باشند ده ميليون تومان وام تعلق مي‌گيرد.
گقتني است، برنامه صبحگاهي ويتامين 3 با اجراي سيدعلي ضياء و تهيه كنندگي علي زاهدي به سردبيري حسين شنبه تا پنجشنبه ساعت 7 صبح از شبكه سه سيما به روي آنتن مي رود./ص
برچسب ها: علی ضیا ، برنامه ، ویتامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار