اصفهان /

استقبال استان اصفهان از 7 میلیون مسافر نوروزی

استاندار اصفهان گفت: در نوروز سال جاری استان اصفهان از بیش از 7 میلیون نفر از استان اصفهان استقبال کرده و بیش از یک میلیون نفر از این مسافران در این استان اسکان یافتند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علیرضا ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه یک میلیون نفر در این ایام در استان اصفهان اقامت گزیدند، اظهار کرد: 300 هزار نفر از مسافران نوروزی اصفهان از بناهای تاریخی اصفهان بازدید کردند.

وی شهرستان‌های کاشان و شهرضا را جز پربازدید کننده ترین شهرستان‌های استان اصفهان اعلام کرد و ادامه داد: بر اساس اطلاعات کسب شده، استان اصفهان میزبانی خوبی از مسافران نوروزی داشته است.

استاندار اصفهان در ادامه سخنان خود با اشاره به تعطیلی روزهای پنج شنبه ادارات در اصفهان در سال گذشته گفت: تصمیم به اجرای این طرح به علت افزایش آلاینده‌ها در اصفهان در سال گذشته در دو فصل آخر سال گرفته شد که بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی هواشناسی و محیط زیست، تأثیر خوبی در کاهش آلاینده‌ها داشته است.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی در سال جاری موظفند طبق ساعات قبلی کاری، به خدمت رسانی به مردم بپردازند.

ذاکر اصفهانی در ادامه سخنان خود از بازگشایی آب رودخانه زاینده رود در آینده خبر داد و گفت: باز شدن رودخانه زاینده رود قطعی است، اما زمان باز شدن آن به حجم آب پشت سد و میزان بارندگی بستگی دارد که البته تدابیری برای آب کشت بهاره کشاورزان اندیشیده شده است.

وی خاطرنشان ساخت: آب شرب بیش از 5 میلیون نفر به آب زاینده رود وابسته است که امیدواریم با افزایش بارندگی‌ها در بهار سال جاری، بخشی از مشکلات آب در حوزه کشاورزی مرتفع شود.
برچسب ها: اصفهان ، مسافر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.