شبکه خدمات پس از فروش و امدادگران گروه خودرو سازی سایپا برای ارائه خدمات به مسافران در موج دوم سفرهای نوروزی آمادگی کامل دارند

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛احمد کرفی مدیر عامل امداد خودرو سایپا که از نمایندگی ها و پایگاههای امدادی جنوب کشور بازدید می کرد در گفت گویی با اعلام این خبر گفت : با آغاز سفرهای نوروزی از 24 اسفند ماه نمایندگی ها ی کشیک و امدادگران نوروزی خدمات مورد نیاز را به مسافران نوروزی ارائه کردند 
وی با اشاره به کیفیت خدمات امداد به مسافران نوروزی در مقایسه با سال گذشته گفت :انجمن های صنفی نمایندگی های گروه سایپا که امسال مسئولیت اجراء و نظارت امداد نوروزی را برعهده داشتند خدمات ارزنده ای به مسافران نوروزی و خصوصاٌ مالکان خودروهای تولیدی گروه سایپا ارائه کرده اند . 
مدیرعامل امداد خودرو سایپا افزود :تجربه موفق واگذاری اجراء و نظارت خدمات امدادی به شبکه و انجمن های صنفی قطعاً در واگذاری سایر حوزه ها فعالیت خدمات پس از فروش به شبکه اثر گذار خواهد بود
کرفی گفت : آموزش های فنی گسترده به امدادگران ، نوسازی ناوگان امدادی ، استاندارد سازی استقرار پایگاههای امدادی ، مجهز نمودن کلیه خودروهای امدادی به سیستم هوشمند ناوگان(AVL) و عشق و علاقه امدادگران به خدمت رسانی را از عوامل موثر در سرعت ارائه خدمات به امدادخواهان اعلام کرد
مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا در خاتمه افزود : مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند 24 ساعته با شماره 096550 و 84444-021 تماس گرفته و یا از طریق پیامک 10009655 ارتباط برقرار کنند.
برچسب ها: سایپا ، امداد ، خودرو ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار