فرماندار و رئيس ستاد تسهيلات زائران بجستان گفت: در مدت 9 ماه فعاليت ستاد شهرستان بجستان حدود يك هزار 600 نفر از زائران در 10 آموزشگاه و سه مهمانپذير اسكان داده شدند.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي، حسين جمشيدي در نخستين جلسه ستاد دائمي تسهيلات زائرين بجستان اظهار كرد: در اسفند ماه سال گذشته و با همكاري دبيرخانه ستاد هفته اي دوبار جلسه كميسيون تنظيم بازار برگزار شد و تمامي ارزاق عمومي مورد نياز مردم از جمله روغن و برنج به ميزان كافي توزيع شده است.

مهدي ذوالفقاري، دبير ستاد تسهيلات زائران بجستان نيز در اين جلسه گفت: طي يك سال گذشته دو مجتمع بين راهي با اعتباري بالغ بر 30 ميليارد ريال در اين شهرستان به بهره برداري رسيده است.

ذوالفقاري يادآور شد: رويكرد اين ستاد طي دو سال گذشته، فرهنگي و مبتني بر احيا و گسترش جشن‌هاي نوروزي بوده است به طوري كه در سال گذشته اين شهرستان بيشترين برنامه فرهنگي را داشته است.

گفتني است شكايات زائران و مجاوران بارگاه رضوي از طريق شماره تماس‌هاي 2-7283001 و 7045 و سايت razavi-chti.ir و سامانه پيامكي 3000611 ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي پيگيري مي‌شود.


برچسب ها: رئیس ، ستاد ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.