نماینده مردم مشهد و کلات و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با فشار اقتصادی مس خواهد مشارکت مردم در همراهی با نظام را کاهش دهد.



حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری گفت: این نامگذاری خط مشی روشنی فراروی مردم و مسوولان قرار داده و باید محور همه برنامه ریزی ها قرار بگیرد.

وی گفت: دشمنان اکنون با افزایش تحریم ها و جنگ اقتصادی به دنبال نیل به سیاستهای ددمنشانه خود هستند و سعی می کنند با فشارهای اقتصادی مشارکت مردم در همراهی با نظام کاهش دهند.

وی خاطر نشان کرد: مسوولین و مردم با برنامه ریزی صحیح و مقاومت در برابر تحریم های اقتصادی دشمنان و اتکا به منابع و تولیدات داخلی حماسه ای عظیم در عرصه اقتصادی خلق می کنند.

پژمان فر گفت: از سوی دیگر با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سالجاری معاندان می کوشند با افزایش تحریم ها مشارکت مردم در این رویداد مهم ملی و انقلابی را زیر سووال برده و کاهش دهند.

رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: اهتمام مسوولان به برگزاری انتخاباتی پر شور و با نشاط و سالم توام با حضور حداکثری مردم، دشمنان را در نیل به اهداف خصمانه شان ناامید می کند و مردم با حضور گسترده خود در انتخابات حماسه بزرگ سیاسی می آفرینند.

این نماینده مجلس ، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سالجاری را تبلور و مظهر حماسه سیاسی دانست.


برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.