استاندار فارس با بیان اینکه برپایی خیمه‌های معرفت در اماکن مذهبی فرصت مناسبی برای رفع نیازهای فرهنگی و مذهبی مردم است، گفت: این اقدام باید گسترش یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در بازدید از خیمه‌های معرفت دینی آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین‌بن موسی‌الکاظم (ع) اظهار داشت: در ایام نوروز به‌طور متوسط 10 میلیون گردشگر از این استان بازدید می‌کنند و حضور گردشگران در اماکن مذهبی و تاریخی فرصت مغتنمی است برای گسترش کارهای فرهنگی و باید شرایط و امکانات لازم را در این زمینه ایجاد کنیم.

استاندار فارس افزود: راه‌اندازی طرح خیمه‌های معرفت دینی که در حرم سید علاءالدین حسین (ع) و اماکن دیگر شاهد آن هستیم کار بسیار زیبایی است و باید توسعه یابد.

وی با اشاره به اینکه شاید برخی از مردم نتوانند به دلیل اشتغال روزانه خود به کارشناسان و مبلغان علوم دینی مراجعه کنند ابراز داشت: این خیمه‌ها فرصت مناسبی برای پاسخ به سئوالات شرعی مردم و رفع نیازهای فرهنگی و مذهبی آنان است.

صادق عابدین گفت: خیمه‌های معرفت ابتکار خوبی برای پاسخگوئی به شبهات فکری و عقیدتی مردم به شمار می‌رود.

استاندار فارس همچنین از نمایشگاه «کوچه‌های مدینه» و غرفه‌های خیمه معرفت دینی اوقاف از جمله پاسخ به شبهات دینی، عفاف و حجاب، مشاوره، شهدا، سخنرانی چندرسانه‌ای و غرفه کودکان و زائرکوچولو بازدید کرد.
برچسب ها: خیمه ، معرفت ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.