سام درخشانی:

"دارا و ندار" ضعیف ترین اثر "ده‌نمکی" است/يك 90 تلویزیونی نیاز داریم

سریال "دارا و‌ندار" ضعیف‌ترین اثر "ده نمکی" محسوب می شود زیرا در آن علاوه بر نداشتن قصه واحدی هرج و مرجی در کار وجود داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه "سین مثل سریال"، "سام درخشانی" بازیگر گفت: پروژه‌ی "پژمان" بعد از ده سال موفق به نگه داشتن من در تهران آن هم در ایام عید شد این پروژه چند فاکتور خوب از جمله نویسندگی "محراب و پیمان قاسم‌خانی" کارگردانی خوب "سروش صحت" و تهیه کنندگی "محسن چگینی" را دارد.
وی ادامه داد: سریال "دارو‌ندار" ضعیف‌ترین اثر "ده نمکی" محسوب می شود زیرا در آن علاوه بر نداشتن قصه واحدی هرج و مرجی در کار وجود داشت در این سریال من خوب نبودم چون در آن همه شلوغی گم شده بودم اما "نابرده رنج" با داشتن فیلمنامه‌ای قوی و جذاب بسیار کار خوبی بود.
این بازیگر اظهار داشت: بند رقابت کیفیت را از بین می‌برد و راه انداختن یک نود تلویزیونی و کنار گذاشتن تعارف‌ها کار بسیار مهمی است حتی در "هفت" به عنوان یک برنامه نقد سینما همیشه تعارف می‌کنیم و تهیه کننده‌ای که تاکنون این همه با تلویزیون چربی جمع کرده باید در مواقع نیاز و در شرایط سخت تلویزیون یک مقداری از آن را پس دهد.
"درخشانی" عنوان کرد: ما همواره تجربیات کسب شده‌ی خود را در کار قبلی سر پروژه‌ی جدید نمی‌بریم و با علم به خوب نبودن یک کارگردان و یا بازیگر باز هم از آن در کار استفاده می کنیم و همین موضوع انگیزه‌ی بازیگران را از بین برده است و با توجه به داشتن بهترین و با این وسعت حق مردم بهترین‌هاست./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار