طی یک هفته گذشته بیش از 800 ماموریت امداد پزشکی در استان قزوین به مسافرین و شهروندان این استان ارائه شد.

سید کریم سید علی خانی، معاون اداره کل فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: امسال تعداد ماموریت‌های امداد و نجات پزشکی طی یک هفته گذشته به 803 مورد رسیده است که از این تعداد نزدیک به 184 مورد مربوط به تصادفات جاده‌ای است که در اغلب موارد علت بی‌احتیاطی راننده و در نتیجه بروز سانحه و مصدومیت سرنشینان گزارش شده است.
وی در خصوص تفکیک آمار تصادفات امسال از دوم فروردین ماه تا ساعت 24 دیروز اینگونه خر داد: از آمار کلی ذکر شده مربوط به تصادفات 112 مورد مربوط به تصادفات و سوانح جاده‌ای است که در نتیجه آن 3 نفر فوت شده‌اند.
سید علی‌خانی اظهار داشت: البته 72 مورد نیز شاهد تصادفات شهری بودیم که خوشبختانه تلفات جانی شدیدی را نداشته است و به طور کلی طی یک هفته اخیر 619 مورد نیز ماموریت امداد پزشکی شهری به شهروندان استان قزوین ارائه نمودیم و همچنین در حال حاضر 35 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در نقاط مختلف جاده‌ای استان جهت ارائه خدمات پزشکی اورژانس مستقر هستند.
وی خاطر نشان کرد: طی مدت زمان ذکر شده نیز 58 مورد مراجعه حضوری به ایستگاه‌های سلامت مستقر در نقاط مختلف استان که شامل 5 ایستگاه است داشته‌ایم./س
برچسب ها: قزوین ، مصدوم ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار