استاندار اردبیل گفت : در زمینه كالاهای اساسی مردم كمبودی در استان وجود ندارد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به این كه استان اردبیل جزو پنج استان توریستی و مهمان پذیر كشور می باشد، افزود : باید برنامه ریزی دقیق از سوی دستگاه های دخیل به صورت گسترده صورت گیرد تا مشكل خاصی در جهت ارائه خدمات لازم و تأمین مایحتاج ضروری میهمانان به وجود نیآید .

او اظهار كرد سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در ایام تعطیلات باید جهت تنظیم بازار تمهیدات لازم را اتخاذ نماید تا مردم به راحتی بتوانند اقلام مورد نیاز خود را از قبیل گوشت ، مرغ ، روغن نباتی ، برنج و... تهیه و تأمین كنند .

رییس ستاد تنظیم بازار استان از فرمانداران شهرستان های تابع و شركت غله و خدمات بازرگانی استان خواست تا در مورد كنترل نانوایی ها و فعالیت آنان در ایام تعطیلات ، توجه لازم راداشته باشند تا میهمانان در تهیه نان مصرفی خود در مضیقه قرارنگیرند .

نیكزاد در ادامه سخنان خود با اشاره به این كه توزیع اقلام ضروری و مایحتاج مردم از طریق شبكه های فروش و بانظارت دقیق از سوی دستگاه های ذی ربط ادامه دارد افزود : هیچ گونه كمبودی در عرضة كالاهای اساسی مردم دراستان وجود ندارد و مردم می توانند مایحتاج خود را تهیه كنند .

استاندار اردبیل یاد آور شد : باتوجه به شروع دور دوم سفرهای نوروزی و احتمال افزایش تعداد مسافرین در استان ، باید تمهیدات لازم از سوی ارگان های ذی ربط انجام گیرد تا از این طریق بتوانیم بیش تر و بهتر در خدمت مسافرین باشیم .

نیكزاد خاطر نشان كرد : مسوولین دستگاه های اجرایی باید در ستاد تسهیلات نوروزی حضور فعال داشته باشند و پس از ایام تعطیلات نوروزی بابررسی های لازم نقاط ضعف و قوت شناسایی شود تا ضمن ارتقاء نقاط قوت ،نقاط ضعف نیز علت یابی شود و اقدامات لازم درجهت رفع آن صورت گیرد . /ع

برچسب ها: اردبیل ، جلسه ، ستاد ، تنظیم ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.