طرح نظارت بر عملکرد مراکز درماني زير پوشش دانشگاه علوم پزشکي مشهد همزمان با آغاز فعاليت رسمي ستاد زائران دانشگاه آغاز و تا پايان تعطيلات نوروزي ادامه خواهد داشت .

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا؛ جانشين مسئول ستاد زائران دانشگاه علوم پزشکي مشهد با اشاره به اينکه در اين طرح 40 تيم در مشهد و 13 تيم در شهرستانها فعال شده اند اظهار داشت:‌ اين گروهها در قالب برنامه زمان بندي شده و بر اساس چک ليست هاي تهيه شده ، به طور مستمر از عملکرد مراکز درماني ، بيمارستانها، کلينيک ها و درمانگاهها بازديد و نتايج آن را به ستاد زائران اعلام مي کنند .

 جواد محمودي با اشاره به اينکه نتايج تيم هاي نظارتي پس از جمع بندي در ستاد زائران به استانداري ارسال مي شود خاطر نشان کرد :‌همچنين تيم هايي از استانداري و وزارت بهداشت نيز بر عملکرد مراکز فعال زير پوشش دانشگاه نظارت دارند .

وي با اشاره به اينکه اين طرح به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) اجرا مي شود تاکيد کرد : دانشگاه علوم پزشکي مشهد با تمام توان تجهيزاتي ، نيروي انساني و خدماتي آماده ارائه خدمات به زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) مي باشد .

جانشين مسئول ستاد زائران دانشگاه علوم پزشکي مشهد خاطر نشان کرد :‌‌دستور العمل ستاد تسهيلات زائران ، در 25 بند به تمامي مديران شبکه ها ، روساي بيمارستانها دانشگاهي و خصوصي ارسال شده است که بر اساس اين دستور العمل تمامي فعاليتهاي طرح نوروزي ارائه خواهد شد .

 جواد محمودي با اشاره به اينکه تمامي تدابير لازم براي ارائه خدمات به بيماران خاص نيز در سطح دانشگاه در نظر گرفته شده است اظهار داشت :‌در اين ايام تمامي بخشهاي دياليز ، شيمي درماني و راديوتراپي ، واحدهاي تامين داروهاي بيماران خاص از جمله تالاسمي و  MS دانشگاه فعال و ارائه خدمات خواهند داد .

 جانشين مسئول ستاد زائران دانشگاه علوم پزشکي مشهد تصريح کرد :تمامي مراکز آزمايشگاهي و تصوير برداري از جمله  MRI، سي تي اسکن و آنژيوگرافي دانشگاه فعال و ارائه خدمات خواهد داد.

جواد محمودي خاطر نشان کرد :‌ بخشهاي آنژيوگرافي قلب بيمارستان امام رضا(ع) (هفته اول )و قائم(عج)( هفته دوم ) در ايام نوروز فعال بوده و به بيماران اورژانسي خدمات انژيوگرافي ، آنژيوپلاستي و بالون خواهند داد و در صورت نياز به انجام عملهاي جراحي قلب باز ، بيماران تحت عمل قرار خواهند گرفت ./س
برچسب ها: مشهد ، بیمارستان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار