رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، از آمادگی کامل این ستاد در 9 شهرستان این استان خبر داد و گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری، با مشارکت حداکثری در انتخابات آتی، حماسه می آفرینند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

یزدان جلالی افزود: 971 شعبه اخذ رای در قالب 793 شعبه ثابت و 78 شعبه سیار در استان چهارمحال و بختیاری برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: 307 شعبه در 36 شهر و 664 شعبه در روستاهای استان چهارمحال و بختیاری، در انتخابات آتی فعال می شود که این تعداد شعبه نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی، 300 شعبه افزایش یافته است.
جلالی، با بیان اینکه 950 هزار نفر جمعیت با احتساب جمعیت عشایر در استان چهارمحال و بختیاری سرشماری شده است، خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود مشارکت مردم در شهرستان های شهرکرد، لردگان، فارسان، کیار، اردل، کوهرنگ، بن، سامان و بروجن بیش از 90 درصد باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388، این استان با 88.8 درصد مشارکت مردم، در ردیف رتبه های نخست کشور قرار گرفت.

وی اظهار داشت: جلسات مشترک هماهنگی هیات های نظارت برای انسجام بیشتر در انتخابات در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است و دولت نیز به عنوان مجری انتخابات، امانتدار رای مردم است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.