فرماندار شهرستان شهریار گفت: نقش بانوان در خانواده به مثابه محوری است که اعتلای آن به استحکام و انسجام هرچه بیشتر جامعه کمک می کند.

عباس جوهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: آموزش زنان در خانواده از مباحث بسیار حائز اهمیتی است که باید بصورت جدی به آن پرداخته شود زیرا این امر از ضروریاتی است که در صورت تقویت آن پیامدهای مثبت و مطلوبی در ابعاد گوناگون به همراه خواهد داشت.
 وی ضمن اشاره به طرح هایی همچون مطلع مهر و طرح رحمت در راستای توانمد سازی زوجین و زنان خانه دار اظهار داشت: طرح ها و برنامه های اینچنینی با هدف ظرفیت سازی و بهره وری هرچه بیشتر از نقش بی بدیل بانوان در سطح جامعه دنبال می شود که به طور یقین در صورت حصول نتایج و اهداف مورد نظر به رشد و اعتلای خانواده در سطح فرد و جامعه در سطح کلان کمک شایانی می نماید.
جوهری در نهایت افزود: فارغ از مبحث جایگاه زنان در خانواده حضور پر رنگ این طیف از جامعه در سطح ادارات و موسسات نیز بسیار برجسته و حائز اهمیت است که موید رویکرد و توجه جدی به جایگاه زنان در اجتماع است و در نهایت امر بالندگی و کارآمدی امور اداری از نتایج مثبت این حضور بالقوه محسوب می شود./ز
برچسب ها: توانمندی ، زنان ، بنیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار