عضو شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه كشور گفت: مرحوم حجت‌الاسلام منصور غفوري فيلم رسوايي را ديده بود و در مجموع اين فيلم را مثبت مي‌دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمين سيد علي قاضي‌عسگر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره فيلم "رسوايي" ساخته مسعود ده‌نمكي گفت: در جلسه‌اي كه اين فيلم را براي 300 نفر از ائمه جمعه به نمايش گذاشتند بنده حضور نداشتم و شخصا اين فيلم را نديده‌ام.

وي افزود: اما مرحوم حجت‌الاسلام منصور غفوري معاون سياسي ـ اجتماعي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه كشور اين فيلم را ديده بود و در جلسه‌اي به ما گفت من اين فيلم را ديدم، امتيازات مثبت و منفي داشت و نقاط منفي را متذكر شدم.

قاضي‌عسگر تصريح كرد: مرحوم غفوري در مجموع فيلم رسوايي را فيلم مثبت دانست.

عضو شوراي سياست گذاري ائمه جمعه كشور در ادامه به شخصيت مرحوم حجت‌الاسلام منصور غفوري اشاره كرد و گفت: ايشان انساني وارسته، خوش‌فكر، ولايي و عالم دلسوز بود.

وي اظهار داشتت: بنده به عنوان عضو شوراي سياست‌گذاري با ايشان سال‌ها مانوس بودم و ايشان جز معدود افراد عاشق انقلاب، امام و رهبري بود.

قاضي‌عسگر در پايان گفت: ديدن فيلم رسوايي و اظهار‌نظر كارشناسي در اين مورد نشان مي‌دهد كه ايشان در همه زمينه‌ها فعاليت داشت.

لازم به ذكر است؛ مرحوم منصور غفوري معاون سياسي ـ اجتماعي شوراي سياست‌گذاري ائمه جماعت كشور بود كه صبح روز جمعه 9 فروردين ماه بر اثر عارضه ايست قلبي دار فاني را وداع گفت.

انتهاي‌ پيام/

برچسب ها: فیلم ، رسوایی ، مرحوم ، غفوری ، قاضی ، عسگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار