در طول اين سفر مي توانيد از بافت قدیمی روستای پاده، قلعه، یخدان، آب انبار، حمام و تونل نمک و ... بازديد کنيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، تور یک روزه پاده و تونل نمک در 16 فروردین ماه  92 برگزار مي شود که در طول اين سفر مي توانيد با پیاده روی از بافت قدیمی روستای پاده، قلعه، یخدان، آب انبار، حمام و تونل نمک و ... بازديد کنيد.



پاده (گرمسار)، روستایی از توابع بخش آرادان شهرستان گرمسار در استان سمنان و آنچه سفر به روستاي پاده، را از بقيه جاذبه‌هاي گردشگري منطقه متمايز مي‌كند، وجود تونل‌هاي بزرگ نمك در اين منطقه است. منطقه‌ي گرمسار كه ميزبان بزرگ‌ترين معادن و تونل‌هاي نمك در منطقه‌ي خاورميانه، در حال حاضر 40 تونل نمك را در خود جاي داده است و سهم عمده‌اي از  استخراج نمك در كشورمان، در اين منطقه صورت مي‌گيرد.



با قدم گذاشتن در مسير اين تونل‌ها، ديواره‌هايي از جنس نمك را مي‌بينيم كه در سرتاسر آن، قنديل‌هاي آويزان از يخ نمك جلوه‌ي زيبايي به اين تونل‌ها داده است. اين تونل‌ها تجربه‌اي خاص و هيجان‌انگيزي را براي هر بازديدكننده‌اي به همراه دارد و هر بيننده‌اي را شگفت‌زده مي‌كند.



قيمت اين تور؛ طبیعت گردی با پیاده روی سبک و دیدار از جاذبه ها ، 42 هزار و 800 تومان است که به علاوه 5% ارزش افزوده مبلغ قابل پرداخت به 449.400ریال مي رسد.

خدمات این تور شامل ماشین توریستی، صبحانه در رستوران، راهنمای طبیعت گردی، بیمه است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تلفن 66902680 (10 خط) تماس حاصل فرمایید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار