مهدی پاکدل در ابتداي برنامه از رأی آوردن همسرش بهنوش طباطبایی در "سین مثل سریال" نگران بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه سین مثل سریال مهدی پاکدل بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: در صورت داشتن خلاقیت و هوش در بازیگری بازی در این سه عرصه تفاوت چندانی ندارد و فقط از نظر فنی و تکنیکی تا حدودی با هم متفاوت هستند.

وی در ادامه افزود: در عرصه تلویزیون بیشتر نقش های مثبت را بازی کرده است اما در صورت اشتباه نکردن یک کاراکتر شخصیت دراماتیک بودن و جذابیتش را از دست می دهد همانطور که در "ستایش" من با فراری دادن محمد از لب مرز یک خطا را مرتکب شدم البته در تئاتر در نمایش "اهل قبور" یک نقش منفی داشتم.

محمد سلوکی مجری در اواسط برنامه با اشاره به دغدغه و نگرانی پاکدل که از اول برنامه تاکنون ادامه داشته گفت: وی در مورد رأی آوردن همسرش در مرحله دوم نگران است و البته این نگرانی اکنون به خاطر کسب 71 درصد آرا رفع شده است.

پاکدل در ادامه عنوان کرد: من در این جا خواهان تبلیغ کردن برای همسرم بودم که خوشبختانه رأی آورده است و جایزه دو شب بهنوش اکنون از مجموع درآمد هر دوی مان در تئاتر برهان و چهار ماه تمرین بیشتر است.

این بازیگر افزود: خیلی وقت ها از نداشتن سالن و سیستم مدیریتی صحبت می کنیم در حالیکه در این عرصه بیشتر مشکلات به دلیل گرفتار شدن به اپیدمی دروغ و ریا تقصیر خودمان است این چند وقت اخیر با وجود رشد کردن من در تئاتر و مدرسه بود آن برایم حالم از تئاتر بد بود.

وی تصریح کرد: من در نیاوران حدود سی شب در یکی از مراکز ناشناخته تئاتر اجرا داشتم سالن هر شب پر بود و ما حدود 12 هزار تماشاگر داشتیم و من به عنوان یک بازیگر خودم را در این موضوع سهیم می دانستم اما مدیر تولید با همان سیستم قرارداد تیپ بندی و اجرای 30 شب 5 میلیون تومان پیش رفت.

وی در مورد برپایی یک جشنواره تلویزیونی همانند "سین مثل سریال" عنوان کرد: این جشنواره بیشتر از مردم به درد خودمان می خورد و تا چه حد ایم موضوع خوب است که در صورت کم فروشی در کارمان یک کارت زرد از مخاطب دریافت کنیم زیرا گوشزد از تشویق به مراتب بهتر است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه امانی
۱۷:۰۹ ۰۷ تير ۱۳۹۴
خیلی عالی بود
آخرین اخبار