رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از شناسایی و دستگیری سه سارق زورگیر مأمورنما در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مصطفی طلوعی اظهار کرد: سارقان زورگیر که در پوشش مأمور قصد داشتند از یک فروشنده سیار البسه زورگیری کنند، دستگیر شدند.

وی گفت: پیگیری موضوع زمانی در دستورکار مأموران آگاهی قرار گرفت که فردی از زورگیری سرنشینان یک دستگاه خودرو پیکان در قالب مأمور اعلام شکایت کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ادامه داد: فرد شکایت‌کننده به مأموران گفت که قصد فروش البسه در جمعه بازار زنجان را داشتم و وقتی از اردبیل به زنجان رسیدم در مسیر و پشت چراغ قرمز، یکی از سرنشینان یک دستگاه خودرو پیکان، خود را مأمور معرفی و دستور داد که از خورو پیاده شوم.

طلوعی افزود: فرد شکایت‌کننده ادامه داد که متهم زورگیر گفت لباس‌ها را از کجا آوردی آن‌ها قاچاق هستند، به آن‌ها شک کرده و سریع حرکت کردم و در تعقیب و گریز، آن‌ها با سنگ شیشه خودروی مرا شکسته و با مشاهده گشت پلیس و قبل از اینکه موفق به توقف خودرو شوند، متواری شدند.

وی تصریح کرد: با شکایت این فرد و مشاهده متهمان توسط واحد گشت، مشخصات خودروی متهمان به واحدهای گشت سطح شهر اعلام و یکی از متهمان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه این افراد زورگیر دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خاطرنشان کرد: این متهم به نام «ع - الف» در بازجویی‌های صورت گرفته به قصد زورگیری از شاکی با همدستی دو نفر دیگر به نام‌های «ن - ک» و «ب - ع» در پوشش مأمور اعتراف کرد.

وی در پایان افزود: با اعتراف این متهم دو همدست دیگر وی نیز شناسایی و دستگیر شدند که اقدامات قانونی انجام و موضوع تحت رسیدگی است.
برچسب ها: زنجان ، سارق ، زورگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.