معاون عمرانی استاندار خراسان‎رضوی گفت: : اجرای طرح احداث جاده مخصوص زائران پیاده، نیازمند بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، واحدی با اشاره به ضرورت جلب مشارکت خیرین در اجرای این طرح، ادامه داد: 11 میلیارد ریال از این 50 میلیارد  تخصیص و مابقی به مرور از منابع استانی تامین می‌شود که در این رابطه مقرر شد شورای راهبردی طرح با دبیری دفتر فنی استانداری تشکیل و به صورت ماهانه جلسه برگزار نماید.

محمد حسن واحدی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای بدین منظور با حضور مدیرکل و کارشناسان راه و شهرسازی و مسوولان جمعیت خدمتگزاران پیاده، اظهار کرد: در طرح احداث جاده مخصوص زائران پیاده، مسیرهایی به موازات جاده‌های منتهی به مشهد و ایستگاه‌هایی مجهز در محل‌هایی مشخص، احداث میشوند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تعیین مبادی سبزوار ـ نیشابور ـ مشهد، تربت حیدریه ـ مشهد، فریمان ـ مشهد، مزداوند ـ مشهد و قوچان ـ چناران ـ مشهد به عنوان جاده‌های هدف و تامین اعتبار لازم، به مرور زمینه اجرای طرح در آینده فراهم گردد.

وی تصریح کرد: جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده نیز مکلف شد اطلاعات و تصاویر آماده سازی شده درباره مبدا، مقصد، مسیر و غیره را در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار داده و مشارکت وسیع و جدی در اجرای پروژه داشته باشد/ع.

 

 

برچسب ها: احداث ، جاده ، زائر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.