عضو شوراي مرکزي جبهه ايستادگي گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی باید در سال "حماسه سياسي" فعالیت‌های مضاعفی را براي برگزاری انتخابات باشکوه و تحقق مشارکت حداکثری مردم داشته باشند.

"ابوالقاسم رئوفیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در راستای  نامگذاری سال 92 به  عنوان "حماسه سیاسی حماسه اقتصادی" اظهار داشت: با توجه به اینکه فضای حاکم بر ایران اسلامی مردم‌سالاری دینی است و داراي کشوری کاملا دموکراتیک هستیم،لذا انتخاب سال حماسه سیاسی برای امسال که دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها در آن برگزار می‌شود، بسیار مناسب بود. 

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی بیان کرد: احزاب و گروه‌های سیاسی باید در سال حماسه سياسي فعالیت‌های مضاعفی را در راستای برگزاری انتخابات باشکوه و تحقق مشارکت حداکثری مردم داشته باشند.
 
وی تاکید کرد: معتقدم انتخابات سال 92 هر چه باشکوه‌تر و با مشارکت حداکثری برگزار می‌شود و در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و ایجاد امیدآفرینی  در هواخواهان نظام موثر واقع می‌شود، در نتیجه استمرار حرکت انقلاب اسلامی و نظام را تضمین می‌کند.  
 
رئوفیان با اشاره به وظیفه رسانه‌ها در سال حماسه سياسي  گفت: رسانه‌ها در جهت تشویق و ترغیب افراد به خصوص رای‌اولی‌ها برای حضور در پای صندوق رای و انتخاب گزینه اصلح وظیفه خطیری را ایفاء می‌کنند.  
 
وی افزود: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی با اتخاذ مشی بی‌طرفانه و سیاست‌جانبدارانه از نظام جمهوری اسلامی در جهت خلق یک حماسه بی‌نظیر عهده‌دار مسئولیت سنگیني است که بايد به آن توجه داشته باشد.‌ 
 
رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی با اشاره به نامگذاری سال نیز به عنوان حماسه اقتصادی بیان کرد: مسئولان باید در عرصه تولید در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن و سایر مراکز تولیدی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توجه ویژه داشته و مشکلات اقتصادی  را مرتفع سازند.  
 
وي اظهار داشت: امیدوارم توصیه‌های به حق "مقام معظم رهبری" در مشهد الرضا موثر واقع شود و مسئولان و مردم نسبت به تحقق شعار سال "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" به وظیفه خود عمل کنند.  

عضو شوراي مرکزي جبهه ايستادگي خاطرنشان کرد: جبهه ايستادگي در جلسه هفتگي خورد در روز (سه‌شنبه) تصميمات جديد انتخاباتي را در شوراي عالي مورد بحث و بررسي قرار مي‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئوفیان ، حماسه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار