رييس كلانتري 126 تهرانپارس گفت: يك باند فعال كه با پوشيدن لباس هاي شهرداري اقدام به سرقت پل هاي آهني مي‌كردند، شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ كيقباد اميري راد در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح خبر فوق گفت: طبق اطلاعات برخي از شهروندان مبني بر سرقت پل آهني معابر و به وجود آمدن مشكل‌ در رفت و آمد در برخي از قسمت‌ها، پليس شناسايي اين باند را در دستوالعمل كار خود قرار دادند.
رييس كلانتري 126 تهرانپارس اظهار داشت: طي چندين روز كار اطلاعاتي ماموران تخصصي اين مقر توانستند به سرنخ هايي در خصوص افرادي با لباس شهرداري برسند.
وي افزود: ماموران با اجراي كمين در محل هاي سرقت نشده توانستند با زيركي يك خودروي شهرداري را كه با چندين تن كارگر در حال سرقت پل‌هاي آهني بودند شناسايي كنند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه اظهار داشت: ماموران بلافاصله افراد مذكور را بازداشت كرده و از آنان كارت شناسايي خواستار شدند كه متهمان از اين عمل سر باز زدند و مدعي شدند كه به دستور شهرداري پل‌ها را جابجا مي‌كنند.
سرهنگ كيقباد اميري راد در پايان خاطرنشان كرد: در نهايت پس از انتقال 3 متهم به كلانتري و بازجويي فني پليسي از آنان و استعلام از شهرداري مشخص گرديد اين افراد، جاعل بوده و به صورت باندي پل‌هاي آهني در سطح شهر به سرقت مي‌بردند./ز
برچسب ها: نارنجی ، پوشان ، سارق ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار