اداره مرکزی مسئول تحقیق درباره جنایات رژیم نازی که در منطقه لودویگسبورگ در جنوب غربی آلمان قرار دارد، در هفته های آینده روندی قضایی را برضد این نگهبانان سابق اردوگاه کار اجباری آوشویتز که حدود 90 سال دارند آغاز خواهند کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مهمترین حربه صهیونیست ها برای مظلوم نمایی طی دهه های گذشته میلادی، استفاده از افسانه هولوکاست و سوزاندن یهودیان توسط نازی ها بوده و علی رغم آنکه سالانه هزاران نفر برای بازدید از کوره های خیالی آدم سوزی به لهستان و اردوگاه آشویتز سفر می کنند، اما اجازه حضور مورخان و کارشناسان تاریخی برای بررسی صحت و سقم ادعای صهیونیست ها داده نمی شود.

پس از آنکه چند سالی است به علت اعتراضات متعدد به این افسانه تاریخی، ماجرای هولوکاست در معرض نابودی قرار گرفته برخی سیاستمداران اروپایی به کمک دولت صهیونیستی آمده و قصد دارند پرونده های جدیدی برای برای زنده نگه داشتن این واقعه خیالی باز کنند.

به عنوان مثال 50 نگهبان سابق اردوگاه آشویتز برای اولین بار در دستگاه قضایی آلمان مورد بازجویی قرار می گیرند. اداره مرکزی مسئول تحقیق درباره جنایات رژیم نازی که در منطقه لودویگسبورگ در جنوب غربی آلمان قرار دارد، در هفته های آینده روندی قضایی را برضد این نگهبانان سابق اردوگاه کار اجباری آوشویتز که حدود 90 سال دارند آغاز خواهند کرد.

هنوز مسئولان اداره مرکزی مسئول تحقیق درباره جنایات رژیم نازی درباره این خبر اظهار نظر نکرده اند اما باعث شده تا رسانه های متمایل به دولتهای غربی، سریعا از این فرصت برای مظلوم نمایی برخی گروههای یهودی استفاده کنند.

ماه مه سال 2011 برای اولین بار فردی به نام جان دمیانیوک در پرونده مرتبط با جنایات اردوگاه آوشویتز به پنج سال حبس محکوم شد. از آن زمان به بعد هر کس که در هر منصب و سمتی در اردوگاه آوشویتز کار کرده باشد، به همدستی در قتل متهم و محاکمه می شود تا این افسانه همچنان برای صهیونیست ها پر سود بماند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار