دزد بدشانس بانک با فرار همدستش برای دور شدن از محل، سراغ خودروی پلیس رفت و هنگام دزدیدن آن دستگیر شد .

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، سارقی فرانسوی که با نقشه ‌ای تمام عیار به بانک بزرگی حمله کرده و با تهدید اسلحه پول قابل توجهی به جیب زده بود، در پایان کارش با فرار همدست راننده ‌اش، اشتباهی به سراغ اتومبیلی رفت که متعلق به پلیس بود.

در این سرقت همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت. یکی از سارقان در داخل بانک مشغول بود و همدست او در خودروی روشن چند متری بالاتر آماده به فرار انتظار می‌کشید.

پول‌ها همان طور که سارق خواسته بود از صندوق بانک در کیف او سرازیر می‌شد و هیچ کس حتی کوچکترین مقاومتی نمی‌کرد. در این میان همدست سارق که در خودرویی بیرون ساختمان منتظر نشسته بود ناگهان متوجه حضور چند مأمور گشت شد.

او که اولین بار بود در یک سرقت شرکت می‌کرد با دیدن پلیس بشدت ترسید و چندین بار با دوستش در بانک تماس گرفت اما موفق به خارج کردن او از بانک نشد بنابراین برای نجات از چنگ مأموران، فرار را بر قرار ترجیح داد و بدون همدستش از محل سرقت دور شد.

چند دقیقه بعد سارق داخل بانک که با کیف پر از پول خوشحال به نظر می‌رسید از در بانک خارج شد و به سمت محل قرار حرکت کرد. اما خبری از همدستش نبود. او تمام طول خیابان را با عجله و هراسان با چشم رصد کرد اما خودروی همدستش هیچ جا نبود.

از آنجا که این سارق بدشانس مطمئن بود تا دقایقی دیگر مأموران پلیس به محل می‌ریزند تصمیم به سرقت خودرویی گرفت تا با‌ آن فرار کند اما از بخت بد درست روی خودروی بدون آرم پلیس دست گذاشت و وقتی خواست سرنشینان آن را با تهدید اسلحه از ماشین بیرون بکشد تازه متوجه یونیفورم آنها شد و به دام افتاد.
برچسب ها: همدست ، ترسو ، دزد ، گیج ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار