رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در سال جدید با تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف باید در خدمت‌رسانی به مردم موفق‌ترعمل کنیم.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی در اولین جلسه اداری سال 92 در جمع کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح مرکز اظهار داشت: در سال جدید با تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف باید در خدمت‌رسانی به مردم موفق‌ترعمل کنیم.

 وی ادامه داد: اگر انسان با گذران عمر در هر سال در خود تغییری ایجاد نکند و به فکر تکامل و رشد نباشد، دچار خسران و زیان می‌شود.

حجت‌الاسلام بهرامی تصریح کرد: در آیات قرآن کریم، گردش آسمان و زمین، اختلاف شب و روز و تغییرات طبیعت به عنوان نشانه‌های عظمت خداوند برای مردمی که عالم و متفکر هستند، عنوان شده است. ما نیز باید با شروع سال جدید همراه با تحول طبیعت با توسل و ارتباط بیشتر با خداوند و انجام عمل صالح تحول تازه‌ای در خود به وجود آوریم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این‌که با سرزندگی و شادابی طبیعت در فصل بهار و شروع سال نو، انسان‌ها نیز به وجد آمده و شاد می‌شوند، گفت: دین مبین اسلام به هیچ وجه با شادی و نشاط انسان‌ها مخالف نیست، اما باید مواظب باشیم خدای ناکرده به گناه و معصیت کشیده نشود.

وی یکی از سنت‌های خوب سال نو را صله‌رحم عنوان و گفت: این سنت مورد تاکید دین مبین اسلام باعث وسعت رزق و روزی، آمرزش گناهان و طول عمر می‌شود.

 بر اساس اين گزارش به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام بهرامی در پایان از زحمات کلیه کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح در سال 91 تشکر کرد و خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جدید با اتکا به خداوند منان و عزم و اراده همه کارکنان، بتوانیم عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: سازمان ، قضایی ، نیروهای ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار