489 محتوای الکترونیکی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور تولید که هم اکنون می توان از آن استفاده کرد.

دکتر آخوند، معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  دانشگاه پیام نور با هدف یکپارچه سازی و نظارت بر فعالیت های تولید کتاب سامانه تدوین را در این دانشگاه راه اندازی کرده است که این بانک اطلاعات جامع و با امکاناتی نظیر گزارشگری های متعدد و واگذاری عادلانه تدوین به مولفین سراسر کشور، کاهش هزینه ها از جمله اهداف راه اندازی این سامانه است.

وی افزود: در فراخوان اول این سامانه بیش از 500 ابلاغ تالیف کتاب صادر شده و در فراخوان دوم برای اعضای هیات علمی دانشگاه های دولتی نیز 2 هزار عنوان کتاب در سایت دانشگاه قرار داده شده است.

وی با بیان این که هم اکنون سامانه کتابخانه دیجیتال با 96051 عنوان کتاب دیجیتال برای بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر کاربر قابل مشاهده است خاطر نشان کرد: کار بارگذاری 50 هزار جلد کتاب دیجیتال دیگر نیز در حال اتمام است که تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 حدود 100 هزار کتاب دیگر نیز توسط کاربران قابل استفاده خواهد بود.

وی افزود: سامانه جامع مدیریت کتاب خانه های کشور به صورت تحت وب هم راه اندازی شده است.

وی یادآور شد:تعداد 489 محتوای الکترونیکی نیز در مقطع کارشناسی ارشد توسط اعضای علمی دانشگاه تولید شده و هم اکنون نیز قابل استفاده است. /ح           
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار