رئیس کمیته پزشکی فدراسیون از اعلام نتایج 50 نمونه تست کنترل دوپینگ خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر احمد هاشمیان-رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر گفت: روز شنبه نتایج 50 نمونه تست کنترل دوپینگ از سوی آزمایشگاه کلن آلمان اعلام شد که تمامی نتایج منفی بود. این تست ها مربوط به تست لیگ های برتر، لیگ دسته اول و جام حذفی فوتبال کشور است.

وی در ادامه بیان کرد: 2 نتیجه دیگر تحت آنالیز است که پس از  بررسی دقیق و بیشتر از سوی مسئولین آزمایشگاه، نتایج قطعی آن به کمیته اعلام می شود. علاوه بر این دو مورد بیش از20 نمونه در آزمایشگاه کلن آلمان  تحت بررسی است.

رئیس کمیته پزشکی در ادامه بیان کرد: در هفته پایانی باتوجه به حساس شدن مسابقات، سیر صعودی از نظر تعداد نمونه گیری را خواهیم داشت و با توجه به نگرانی مقامات مسئول باشگاه ها، سعی بر آن داریم که با دقت کامل، نمونه گیری کنترل دوپینگ انجام شود و فضای پاک همچنان باید در فوتبال ایران حاکم باشد، کما اینکه نتایج به دست آمده از نمونه ها نشان از  فوتبالی پاک در خصوص عدم استفاده از مواد ممنوعه است.

وی در خصوص برنامه های پیش روی این کمیته در سال جدید گفت: امروز جلسه ای با شورای کمیته پزشکی برگزار خواهیم کرد که در خصوص عملیاتی نمودن برنامه اجرایی سال 92 بحث و تبادل نظر و اتخاذ تصمیم خواهد شد. این نشست از ساعت13 تا15:30 در دفتر کمیته پزشکی برگزار می شود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار