مديركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به استقبال کم نظیر گردشگران از موزه آذربايجان، آن را پر بازديد كننده ترين موزه استان در نوروز سال 92 اعلام كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبنگاران تبریز، تراب محمدی افزود: موزه آذربايجان در ايام نوروز شاهد حضور و بازديد ده ها هزار نفر از گردشگراني از استان هاي مختلف و كشورهاي خارجي بود.

وي تصريح كرد: با توجه به افزایش سفر گردشگران از استانهای مختلف و کشورهای ديگر به

آذربايجان شرقي در تعطیلات نوروزی امسال، بر تعداد بازدیدکنندگان از محوطه های تاریخی و موزه های استان به خصوص موزه تاریخی آذربایجان افزوده شده بود.

محمدي خاطرنشان كرد: موزه آذربايجان كه همواره بیشترین آمار بازدید کننده را در طول سال نسبت به دیگر موزه ها دارد، یکی از مهمترین و قدیمی ترین موزه هاي کشور است که بیش از پنجاه سال سابقه فعالیت درخشان و ارزشمند در کارنامه آن می درخشد.

اين مقام مسئول موزه آذربایجان را دومین موزه کشور پس از موزه ملی تهران عنوان کرد و گفت: این موزه دارای آثار منحصر به فردی از تاریخ وتمدن دوره های مختلف تاریخی از نقاط مختلف ایران زمین است كه گردشگران شهر تبریز در ايام ويژه اي چون نوروز، دیدار از این بنای زیبا و تاریخی به همراه اشیای منحصر به فردش را از دست نمی دهند./ع

 

برچسب ها: موزه ، آذربایجان ، گردشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.