مسابقه ملی کوثر رسالت در یک هزار کانون های فرهنگی فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس گفت:با هدف پاسداشت مقام شامخ حضرت فاطمه زهرا(س) مسابقه ملی کوثر رسالت در یک هزار کانون های فرهنگی مساجد این استان برگزار می شود.

باقری افزود: این مسابقه با رویکرد بهره مندی از فضائل و الگو گیری از سیره عملی و سبک زندگی دردانه رسول گرامی اسلام (ص) و برای فرهنگ سازی الگوی برتر سبک زندگی به همت ستاد عالی کانون های مساجد کشور برپا می شود.

به گفته وی، سبک زندگی اسلامی در سیره عملی حضرت زهرا (س) و بصیرت و دفاع از ولایت در پرتو فرهنگ فاطمی از جمله محور های این مسابقه است.

وی افزود: سعادت خانواده در پرتو زندگی فاطمی، حضرت زهرا (س) در آیینه آیات و روایات و همچنین جایگاه زن و نقش حجاب و عفاف درتحکیم بنیان خانواده از منظر حضرت زهرا (س) از جمله موضوع های این مسابقه است.

باقری فراخوان پژوهشی کاوشی برسیره عملی و سبک زندگی حضرت زهرا (س)، مسابقه وبلاگ نویسی، تقدیر از ویژه نامه ها و نشریات تجربی، مسابقه کتابخوانی از کتاب دختر پیامبر (ص) ، قرائت زیارت حضرت فاطمه زهرا (س) در ایام شهادت آن حضرت و مسابقه پیامکی را از جمله بخش های این مسابقه عنوان کرد.

مسابقه ملی کوثر رسالت به میزبانی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار می شود.

باقری گفت: زمان ارسال آثار تا 11 اردیبهشت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) ادامه خواهد داشت./ع

برچسب ها: مسابقه ، ملی ، کوثر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.