رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از حضور بیش از 3 هزار پزشک و پیرا‌پزشک با محوریت کنترل فشار خون در نقاط آسیب پذیر و دور افتاده خبر داد.

فرحناز رافع‌ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اعزام کاروانهای‌ سلامت با همراهی پزشکان متخصص و متعهد سازمان به نقاط آسیب‌پذیر و دور افتاده استانهای سراسر کشور و ارائه خدمات ویزیت رایگان با حضور بیش از 3 هزار پزشک و پیرا‌ پزشک در این منطقه خبر داد.
وی ادامه داد: ارایه خدمات ویزیت رایگان شامل انجام درمانهای مقطعی تجویز درمانهای مدت داد.
انجام عملهای سرپایی، ارایه مشاوره‌های پزشکی، ارایه اطلاعات عمومی در خصوص بهداشت بانوان بهداشت باروری بهداشت دهان و دندان با حضور متخصصین در حوزه اطفال، زنان ، ارتوپد، مغز و اعصاب قلب و عروق دندانپزشکی می شود.
رافع‌ گفت: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی بهداشت و سلامت برگزاری آموزشهای غیر مستقیم و کوتاه مدت برای اعضا و داوطلبان و عموم جامعه با موضوعات بهداشت کودکان، بهداشت دهان و دندان و یا سایر موضوعات مورد نیاز منطقه یا استان، اهدای خون توسط اعضا و داوطلبان ( مشارکت با سازمان انتقال خون در خصوص برپایی ایستگاههای خون گیری در مسیر های پرتردد‌ و شهری و نماز جمعه 23 فروردین و برنامه ریزی بازدید از بیماران خصوصا بیماران خاص و همدردی با آنان از دیگر برنامه های سازمان داوطلبان در طول هفته سلامت است./ل
برچسب ها: رافع ، هفته ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار