مسئول ستاد مديريت بحران شهرداري منطقه 6، از برگزاري تخليه امن اضطراري در بيمارستان امام خميني (ره) خبر داد.

خسرواني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، افزود: مانور تخليه امن اضطراري با هدف ارتقاي سطح آگاهي و آمادگي و به منظور مقابله با موقعيت هاي بحراني از جمله زلزله، طبق سناريوي از پيش تدوين شده مانور تخليه امن اضطراري در بيمارستان امام خميني برگزار مي شود.
وي در ادامه تصريح کرد: در اين مانور داوطلبان به تمرين مواردي نظير پناه گيري صحيح، نحوه تخليه امن اضطراري امداد و نجات مصدومان احتمالي حادثه و شناخت نقاط بحران زا و بحران زدايي مي پردازند و ستاد مديريت بحران منطقه 6 فعال و سازمان هاي امدادي از جمله آتش نشاني و اورژانس در محل وقوع حادثه حاضر مي گردند.
خسرواني در ادامه اظهار داشت: بنابر برنامه پيش بيني شده داوطلبان واکنش اضطراري در ساعات اوليه وقوع بحران پيش از رسيدن نيروهاي امدادي در محل حادثه جهت خدمات امدادي به حادثه ديدگان و بازماندگان احتمالي حاضر شده و اقدام به برپايي چادرهاي اسکان اضطراري و درمانگاه صحرايي جهت تسريع در امدادرساني، اقدام به ارائه خدمات به سازمان هاي امدادي مي نمايند.
وي در ادامه با اشاره به ديگر اهداف برگزاري اين مانور، عنوان داشت: به منظور بررسي عملکرد سازمان ها، نقاط قوت و ضعف و ارزيابي کليه دستگاه هاي حاضر در محل وقوع مانور، ستادي با حضور کارشناسان ستاد بحران، مسئولان و سازمان هاي امدادي و خدماتي حاضر در مانور و فرماندهان گروه هاي دوام در چادر فرماندهي، برگزار مي شود.
خسرواني خاطرنشان کرد: مانور تخليه امن اضطراري در راستاي مقابله با حوادث غير مترقبه و حداکثر استفاده از منابع در کوتاه ترين زمان ممکن در بيمارستان امام خميني برگزار مي شود./ل
برچسب ها: مانور ، تخلیه ، اضطراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار