رییس سازمان صنعت، معدن و تجازت استان چهارمحال و بختیاری از صدور 95 مجوز بهره برداری واحد صنعتی در این استان در سال 91 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکردرحمان کرمی گفت: این 95 مجوز بهره برداری، برای احداث و راه اندازی طرح جدید و طرح توسعه ای با سرمایه گذاری چهارده هزار و 362 میلیارد ریال صادر شد که با بهره برداری از این طرح ها، زمینه اشتغال حدود 838 نفر در بخش صنعت فراهم می شود. 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این واحد شامل تولید و بسته بندی ورق های کامپوزیتی، شمش آهنی و فولادی، فرآورده های لبنی شامل ماست و شیر پاستوریزه، انواع باند و گاز های استریل و غیر استریل، شیرآلات برنجی، سنگ های مصنوعی و سازه های فلزی دقیق می باشد.
به گفته وی، دیگر طرحهای مذکور شامل انواع داروهای گیاهی، الیاف مصنوعی پلی استر، بتن سبک سلولزی، پانل ساختمانی قالب عایق، سازه های فولادی سبک فلزی و اوراق فشرده چوبی روکش شده، می باشد.
کرمی گفت: 255 جواز تاسیس با سرمایه گذاری پنج هزار و 192 میلیارد ریالی در سال 91 صادر شد است که اشتغال مصوب این جوازهای صنعتی، سه هزار و703 نفر می
باشد.
هم اکنون برخی از صنایع تولیدی استان چهارمحال و بختیاری به کشورهای همسایه از جمله عراق صادر می شود./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.