رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اعزام چهار تیم پزشکی عضو بسیج جامعه پزشکی استان به مناطق محروم و دور افتاده شهرستان خرم‎آباد خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران"اردشیر شیخ آزادی"، در تشریح برنامه‎های هفته سلامت در استان از اعزام چهار تیم پزشکی عضو بسیج جامعه پزشکی استان به مناطق محروم و دور افتاده شهرستان خرم‎آباد خبر داد و افزود: به همین منظور تمامی خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی در قالب این تیم‎های پزشکی به صورت رایگان است تا مردم طعم شیرین عدالت در سلامت را بچشند.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح تعدادی از پزشکان، بهیاران، پرستاران و ماماهای شهرستان خرم‎آباد همکاری جدی دارند و تمامی داروهای مورد نیاز این افراد نیز به صورت رایگان به مردم مناطق محروم این شهرستان اهدا خواهد شد.

شیخ آزادی همچنین از برپایی ایستگاه سنجش سلامت در حاشیه نماز دشمن شکن جمعه در روز جمعه 23 فروردین سال جاری همزمان با اجرای طرح شمیم خدمت با حضور ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد و گفت: سخنرانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان به عنوان سخنران پیش از خطبه‎های نمازجمعه در همان روز از دیگر برنامه‎های این دانشگاه در هفته سلامت است.

وی اظهار کرد: ویزیت رایگان بیماران با سابقه فشار خون بالا در مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی استان در روز شنبه 24 فروردین سال جاری از دیگر برنامه‎های هفته سلامت توسط کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان است.

شیخ آزادی نواختن زنگ سلامت در مدارس، دیدار کارکنان حوزه سلامت استان با نماینده ولی فقیه در لرستان و در سایر شهرستان‌های استان با ائمه جمعه، حضور ریاست دانشگاه در برنامه گفتگوی ویژه خبری، بازدید دانشجویان دانشگاه از پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان شهید مدنی، کوهپیمایی عمومی، ویزیت رایگان بیماران با سابقه فشارخون بالا در مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی، همایش تجلیل از دست‌اندرکاران حوزه سلامت و متولیان برگزاری هفته سلامت، ارسال پیام‌های آموزشی جهت درج در سربرگ مکاتبات اداری دستگاه‎های اجرایی استان را از دیگر برنامه‎های هفته سلامت در استان اعلام کرد.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: خرم آباد ، پزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.