حریف تیم تراکتورسازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پرواز مستقیم وارد تبریز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم الشباب عربستان امروز( دوشنبه 20 فروردين) با پرواز اختصاصی از عربستان راهی تبریز شد. طبق برنامه، عربستانی ها صبح به تبریز رسیدند. به همین دلیل در زمین یادگار امام یک جلسه تمرین سبک انجام می دهند تا برای بازی فردا مقابل تراکتور سازی آماده شوند.

هتل پارس به عنوان محل اقامت آنها در نظر گرفته شده است و نماینده ای از باشگاه تراکتورسازی آنها را در تبريز همراهی خواهد کرد.

گفتنی است، این بازی روز چهارشنبه 21 فروردين در ورزشگاه یادگار امام تبریز و رأس ساعت 20 برگزار می شود.

بد نیست بدانید بازی رفت 2 تیم یک بر صفر به سود تیم الشباب عربستان به پایان رسید.

**ورزشگاه یادگار برای لیگ قهرمانان تجهیز شد

ورزشگاه یادگار امام تبریز برای میزبانی از الشباب تجهیز می شود مسئولان این ورزشگاه برای رفاه حال هواداران امکانات لازم را در نظر گرفتند. مشکلات بوجود آمده در بازی مقابل الجزیره در استادیوم یادگار امام باعث شد این بار مسئولان ورزشگاه با احداث 4 بوفه مواد غذایی شرایط رفاهی بهتری را برای هواداران بوجود آوردند.

رئیس اداره کل تربیت بدنی استان، شخصاً از امکانات موجود دیدن می کند تا میزبانی به طور شایسته و در خور نام تراکتور برگزار شود.

**ازبکها وارد تهران شدند

داوران ازبکستانی بازی تراکتورسازی و الشباب وارد تبریز شدند.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا کودلانک والنتین به عنوان داور وسط با کمک ایساو رافائل و سعید کاسیموف قضاوت این دیدار را بر عهده خواهند داشت، هر سه داور ازبک هستند و بازی چهارم تراکتور سازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2013 را سوت می زنند.

این بازی در تبریز برگزار می شود، به همین دلیل داوران ازبکستانی به همراه ناظر و نمایندۀ AFC امروز صبح وارد تبریز شدند تا بازی فردا مقابل الشباب را سوت بزنند./مح

برچسب ها: وارد ، تهران ، شدند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار