شهردار غزه گفت: ما این هستیم که از تجربیات شهرهای منطقه اطلاع یابیم و با حضور در کنگره یو سی ال جی از این تجربیات استفاده کرده چرا که این تجربیات در باز سازی غزه می تواند تاثیر گذار باشد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شهردار غزه امروز در کنگره یو سی ال جی که شهرداران چند کشور از جمله لبنان، افغانستان، پاکستان حضور داشتند گفت: دشمن به محاصره غزه اکتفا نکرده و تمامی زیر ساخت های این شهر را نابود کرده است
وی با اشاره به اینکه این جنگ و محاصره از پیشرفت جلوگیری نمی کند اظهار داشت: سازمان یو ال جی با ایجاد همیاری و همکاری در تمام نقاط جهان به ویژه در غرب آسیا در حال فعالیت است که ما با عضو در این سازمان می خواهیم از تجربیات استفاده کنیم.
 شهردار غزه عنوان کرد: از تمامی شهرهای منطقه می خواهیم که عضو این سازمان شوند و به شهردار تهران به خاطر داشتن و ساختن چنین شهر زیبایی تبریک می گویم.
وی با اشاره به اینکه ما حدود هفت کیلومتر مرز با کشور مصر داریم عنوان کرد: وجود 1500 تونل در این منطقه کنده شده که با احداث این تونل ها توانستیم مقاومت کنیم متاسفانه تلفات زیاد ی دادیم و بسیاری از فرزندان غزه زیر این آوار ها  جان باختند .
شهردار غزه با بیان اینکه ما می خواهیم زندگی با کرامتی داشته باشیم  و با همه ی شهرها همکاری کنیم  بیان کرد: محاصره غزه یک جنگ علیه جوامع و ملت ها است که باید پایان پیدا کند و این میسر نمی شود مگر اینکه کشورهای منطقه با ما همکاری کنند .
شهردار غزه در پایان خاطر نشان کرد: رهبرو ملت ایران به فلسطین وغزه بسیار کمک کردند و همچنان این کمک ها ادامه خواهد دارد./ف
برچسب ها: شهری ، تجربیات ، باز سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار