برگزاری همایش مدیران فرمانداری های تابعه استان تهران در شهرستان بهارستان

همایش مدیران فرمانداری های تابعه استان تهران با حضور مشاور استانداری و دفتر بازرسی استان تهران و کارشناسان و نمایندگان دفتر بازرسی وزارت کشور درمانگاه، و جمعی از مسئولان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران این همایش با هدف ارزیابی عملکرد و بازرسی انتخابات صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان بهارستان انجام شد.

یونس نوبخت فرماندار شهرستان بهارستان در این مراسم اظهار کرد: امنیت انتخابات و حضور مردم امر مهمی است که حضور بازرسین می تواند در برگزاری بهتر این مراسم مناسب باشد.
وی در ادامه افزود انتخابات گذشته اولین تجربه کاری ما بود که بدون هیچ امکاناتی توانستیم رتبه 4 در استان و 38 در کشور را کسب کنیم.

نوبخت تصریح کرد: شهرستان بهارستان با جمعیت 650 هزار نفر که سومین شهرستان پرجمعیت استان تهران است دارای 1200 واحد صنعتی ، 32 مرکز قرآنی 2 مصلی بزرگ 500 خانواده شهید و بزرگترین پایانه حمل و نقل کشور و ... است و توانسته در سال گذشته 43 پروژه را به بهره برداری برساند .
همچنین در این مراسم آقای فیضی مشاور استانداری و مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و دفتر بازرسی استانداری تهران بیان کرد: در سال حماسه ملی حماسه اقتصادی باید با بهره گیری از پشتوانه انچه که در سالهای گذشته اندوخته ایم همراه دولت بوده و انتخابات جامعی را برگزار کنیم و در بعد اقتصادی گامهای موثری را در جهت پیشرفت کشور برداریم .
وی عملکرد فرماندار و مدیران شهرستان بهارستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به حجم کم مساحت زمینی و جمعیت بالای مردم مدیریت خوب و ارزنده ای در این شهرستان صورت گرفته و در بحث امنیت نیز اقدامات مثبتی انجام شده است بگونه ای که دیگر هیچ خلاف کاری جایی در این شهرستان ندارد.
فیضی تصریح کرد با توجه به برگزاری چندین انتخابات در آینده آتی از گذشته بیشتر شده و باید جلوی هر گونه تنش در انتخابات را بگیریم و برگ زرینی به دفتر انتخاباتهای سال گذشته افزوده شود.
گفتنی که همه فرمانداران گزارش عملکرد خود را ارائه دهند و هیچ فرمانداری حق ندارد به بهانه انتخابات از دادن عملکرد خود داری کند./ف

برچسب ها: مدیران ، همایش ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار