رئيس ستاد انتخابات حسن روحاني گفت: وي به دليل سوابق کاري که دارد شايسته‌ترين فرد براي تصدي پست رياست جمهوري يازدهم است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا نعمت‌زاده" رئيس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام حسن روحاني در همايش انتخاباتي وي با تقدير و تشکر از تمامي کساني که در اين همايش حضور دارند گفت: فلسفه وجودي برگزاري چنين همايشي بيعت با مردي است که در زمينه‌هاي مختلف داراي تجربه‌هاي سياسي و اقتصادي و مي‌تواند در راستاي حل مشکلات کشور نقش تاثيرگذاري را ايفا کند.

وي افزود: اوضاع فعلي کشور بر کسي پوشيده نيست چنان چه ما شاهد هستيم در حال حاضر شاخصه‌هاي اقتصادي از نظر آماري در وضعيت ناگواري قرار دارند.

رئيس ستاد انتخاباتي روحاني با بيان اين که متاسفانه کشور در شرايط فعلي از سند چشم انداز توسعه بسيار فاصله گرفته است اظهار داشت: کاهش اعتماد مردم ، افزايش بيکاري، رشد ناهجاري‌هاي خانوادگي، رواج خلاف و دروغگويي در ميان مسئولين دولتي سبب شده است که وضعيت کشور در شرايط خوبي قرار نگيرد لذا اميدواريم حسن روحاني بتواند با دولت تدبير و اميد در اين راستا گام جدي را بردارد.

نعمت‌زاده با بيان اين که روحاني شايسته‌ترين فرد براي تصدي پست رياست جمهوري است اظهارداشت: استقلال شخصيتي، تحصيلات دانشگاهي، التزام عملي و واقعي به ولايت فقيه، پيش‌بيني در عرصه سياسي ، معاشرت با سياستمداران داخلي و خارجي از مهمترين مولفه‌هايي است که در حسن روحاني براي بهبود وضعيت کشور وجود دارد که مي‌تواند جمهوري اسلامي ايران را در مسير جديدي قرار دهد.

رئيس ستاد انتخابات حسن روحاني تصريح کرد: اميدواريم مردم با حضور در انتخابات حماسه ديگري را رقم زده و به دولت تدبير و اميد که حسن روحاني گزينه آن است راي دهند و دريچه تازه‌اي را به سوي کشور بازکنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، همایش ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار