نوروز امسال اماکن تاریخی چون سعدالسلطنه، دولت خانه صفوی پربازدیدهای شهر قزوین بوده است.

اسدالله بیرانوند، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین در خصوص آمار ورود گردشگران در نوروز امسال به خبرنگار حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: حضور گردشگران در نوروز امسال نسبت به سال قبل 37 درصد رشد داشته و بیشترین بازدیدها در اماکن تاریخی چون سعد السلطنه، دولت خانه صفوی و قلعه الموت است.



وی با اشاره به بازدید گردشگران از موزه  های استان قزوین گفت: موزه های هامون و چهل ستون در نوروز امسال میزبان جم بسیاری از گردشگران نسبت به سایر موزه ها در استان قزوین بودند.
بیرانوند در خصوص تورهای رایگان قزوین گردی تصریح کرد: با توجه به گرانی قیمت بلیط ها در اماکن تاریخی ما تورهای رایگان قزوین گردی را برپا کردیم که مورد استقبال بسیاری از هم وطنانمان قرار گرفت و آنها توانستند رایگان از اماکن تاریخی شهر بازدید کنند.



وی اظهار داشت: همه هتل ها، مسافرخانه ، حسینیه ها و مدارس مساجد توانستند به مهمانان نوروزی اسکان دهند و خوشبختانه با کمبود اقامتگاه مواجه نبودیم.
بیرانوند خاطرنشان کرد: خوشبختانه توانستیم همه شرایط و امکانات را برای گردشگران نوروزی به خوبی فراهم کنیم و عموم مردم هم از حضور در استان قزوین احساس رضایت داشتند./ص
برچسب ها: قزوین ، گردی ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار