هراس از موشکهای مقاومت، مقامات رژیم صهیونیستی را وادار کرده است با صرف میلیاردها دلار، پادگانهای نظامی را از تل آویو به مناطق دیگر منتقل کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار، رژیم صهیونیستی به بهانه رفع مشکل مسکن قصد دارد همه پادگانها و قرارگاههای نظامی را از مرکز تل آویو و اطراف آن به صحرای نقب و بئر سبع منتقل کند.

کارشناسان تاکید می کنند این اقدام صهیونیستها به سبب نگرانی شدید این رژیم از موشکهای مقاومت در جبهه شمالی است.

حمزه الحاج حسن گزارشگر المنار گفت، بنابر خبرهای منتشر شده، رژیم صهیونیستی قصد دارد مناطقی را به ارزش چهارده میلیارد دلار در تل آویو تخلیه کند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی میلیونها دلار برای ایجاد گنبد آهنین در سرزمینهای اشغالی هزینه کرده است، با این حال به سبب ترس از موشکهای مقاومت، خود را مجبور به هزینه های جدید می بیند.

سرتیپ محمد عباس دکترای علوم نظامی و استراتژیک معتقد است هزینه بیست میلیارد دلاری انتقال پادگانها از مرکز به جنوب سرزمینهای اشغالی، به طور قطع فقط برای ایجاد مجتمع های مسکونی نیست بلکه از ترس سلاح و موشکهای مقاومت است.

رژیم صهیونیستی در طول سالیان گذشته، دهها پادگان و قرارگاه نظامی در مرکز تل آویو بنا کرده است اما هم اکنون قصد دارد سی هزار نظامی و افراد خانواده آنان را به صحرای نقب و بئر السبع منتقل کند.

با این حال کارشناسان معتقدند این اقدامات نمی تواند رژیم صهیونیستی را از خطر موشکهای دور برد مقاومت در امان نگاه دارد.
برچسب ها: ترس ، موشک ، مقاومت ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار