مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: همایش ورزشگاه آزادی رنگ و بوی انتخاباتی دارد، علت تفاوت دیه مردان و زنان چیست؟، تشریح 9 دوره مذاکرات ایران و 1+5 و اهمیت آلماتی 2 و..... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

همايش ورزشگاه آزادي، رنگ و بوي انتخاباتي دارد/ برگزاري همايش تحقيق و تفحص را درپي خواهد داشت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/1/21/989682_180.jpg
عضو هيئت‌رئيسه کميسيون امنيت ملي مجلس، با بيان اينکه جشن تقدير از اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي کشور در استاديوم آزادي، رنگ و بوي انتخاباتي دارد، گفت: در صورت برگزاري همايش، تقحيق و تفحصي از منابع هزينه‌اي، هدف برگزاري همايش و خروجي همايش براي کشور انجام خواهد شد.

آيت‌الله هاشمي، خاتمي، احمدي‌نژاد؛ داعيه‌داران سازندگي، اصلاحات و عدالت

در حاليكه كمتر از سه ماه تا انتخابات رياست‌جمهوري باقي‌مانده است بررسي میزان تحقق گفتمان انقلاب و رهبری در سه دولت سازندگی، اصلاحات و عدالت‌گرا دريچه‌ تازه‌اي را براي انتخاب گزينه اصلح در انتخابات رياست‌جمهوري پيش‌روي مردم باز خواهد كرد.

علت تفاوت ديه مردان و زنان چيست؟

يک حقوقدان گفت: همان گونه که قرار دادن مسؤولیت‏هاى اقتصادى مانند نفقه، مهریه و دیه عاقله که در اسلام بر دوش مردان قرار داده شده است، طبعاً از دست رفتن مرد خانواده، ضربه اقتصادى به افراد خانواده (زن و فرزندان) وارد مي‌شود و شریعت اسلام براى جبران این ضربه و کاهش آن، مسئله دو برابر بودن دیه مردان را مطرح کرده است.

تشريح 9 دوره مذاکرات ايران و 1+5 و اهميت آلماتي 2
معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی شب گذشته در برنامه گفتگوي ويژه خبري جزئیات مذاکرات ایران و 1+5 در "آلماتی2" را تشريح کرد.

از پايان مطالعه پرونده "مهدي هاشمي" تا شکايت جديد از "سعيد مرتضوي"

اولين هفته کاري سال 92 حوزه حقوقي قضايي كشورمان با موضوعات مختلفي روبرو بود كه مهمترين خبرهاي آن با شکايت جديد از "سعيد مرتضوي" و نشست خبري سخنگوي قوه قضاييه درباره وضعيت پرونده "مهدي هاشمي" رقم خورد.

پرسش‌های جنبش عدالتخواه دانشجویی درباره بودجه و جمعیت
جنبش عدالتخواه دانشجویی سوالاتی را درباره عملکرد 24 ساله گذشته از کاندیداهای ریاست جمهوری درباره بودجه، جمعیت و نیروی انسانی مطرح کرده است.

فشار تحریم‌ها متوجه آمریکا است/ايران باتلاقي براي غرب
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ آمریکایی‌ها تا امروز هم که تحریم‌ها را بر علیه ایران تحمل کرده‌اند متضرر شده‌اند و شاهد هستیم که این تحریم‌ها جواب معکوس داده و فشار تحریم‌ها متوجه خود آمریکا است و این کشور به دنبال راه‌حل براي برون رفت از باتلاقی که بواسطه تحریم‌ها برای خود در ایران درست کرده مي‌گردد.

بايد مدیریت مبتنی بر تفکر علمی و پایان آزمون و خطا را در کشور سامان‌دهی کرد

"خسرو نصيري‌زاده" دبيرکل مجمع متخصصين طي سفري انتخاباتي به استان ايلام در جمع مردم اين استان به بيان مواضع انتخاباتي خود پرداخت.

تشكيل ستادهاي استاني باهنر/ارائه اسامي 62 كانديداي انتخابات شوراها به شوراي مركزي جبهه پيروان

عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين از تشكيل ستادهاي انتخاباتي استاني "محمدرضا باهنر" نامزد انتخابات رياست جمهوري يازدهم خبر داد.

اصلاح‌طلبان براي ورود به صحنه سياسي كشور نگرش خود را تغيير دهند
عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: جريان اصلاحات بهتر است براي ورود به عرصه انتخابات از تخريب جريانات ديگر پرهيز و در رفتار و نگرش خود تغيير ايجاد كند.

شرایط عادلانه براي مشارکت همه گروههاي سياسي در انتخابات وجود دارد
دبير کل جبهه ايستادگي گفت: در زمان تبلیغات و فعالیت‌های رسمی انتخابات به طور حتم شرایط عادلانه براي مشارکت همه گروهها وجود خواهد داشت.

کاندیداها از اختلاف سلایق خود در جهت سازندگی کشور استفاده کنند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/1/21/989513_891.jpg
معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری مسئولان و کاندیداهای انتخاباتی باید با درایت و هوشمندی از هرگونه اختلاف سلیقه میان خود و دیگران در جهت مثبت و سازنده برای اعتلای نظام استفاده کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار