مدیرکل آموزش های شهروندی گفت: متناسب با محورهای جشنواره مشکات 6 افتتاحیه موضوعی و یک افتتاحیه نهایی در 18 اردیبهشت ماه برگزار خواهدشد.

ابوالفضل رفیع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: افتتاحیه مشکات  زیباسازی و مبلمان شهری اول اردیبهشت و محیط زیست شهری دوم اردیبهشت در ایوان شمس برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: افتتاحیه ایمنی شهری نیز 15 اردیبهشت در سازمان آتش نشانی و بخش های حمل و نقل ترافیک در 10 اردیبهشت و سامانه دفع زباله در تاریخ 12 اردیبهشت در دیوان شمس مراسم خود را برگزار خواهند کرد.
وی با اشاره به افتتاحیه موضوعی که متناسب با محورهای جشنواره است گفت: از نفرات دوم و سوم تجلیل می شود و در افتتاحیه نهایی نیز از نفرات اول هر کدام از این محور تقدیر به عمل می آید.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره مشکات در دو محور کلی حرفه ای و غیر حرفه ای کار خود را آغاز کرده که در آن افراد در قالب سه بخش عمومی دانشجویی و دانش آموزی در مسابقات شرکت کرده اند.
وی افزود: مشکات در بخش دانشجویی با حضور 10 دانشکده هنر دانشگاههای تهران برگزار شد و در بخش دانش آموزی نیز مدارس ابتدایی و راهنمایی دولتی و غیر دولتی تهران با حضور قابل توجهی از دانش آموزان شان در این جشنواره شرکت کردند.
وی در پایان گفت: تمامی آثار برای حضور در جشنواره مشکات جمع آوری و داوری ها انجام شد و تنها داوری نهایی آثار مانده که آن هم در حال انجام است./ف
برچسب ها: افتتاح ، مشکات ، رفیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار