با جدايي از تمرينات تيم ملي تكواندو در ابتداي امسال، هدف كاپيتان تيم ملي براي ادامه كار هنوز مشخص نيست.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: يوسف كرمي كاپيتان پر افتخار تيم ملي تكواندو در سال گذشته خود را براي حضوري قدرتمند در بازي هاي المپيك لندن آماده مي كرد اما با ناكامي در اين بازي ها به مسابقات ليگ و انتخابي تيم ملي رسيد.

وي در مسابقات جام جهاني آروبا همراه با تيم ملي نشان نقره دريافت كرد و نائب قهرمان شد.

اما داستان فصل ناموفق وي در پيكارهاي انتخابي تيم ملي به اوج خود رسيد، جايي كه وي با شكست از احمد محمدي و مهدي خدابخشي از كادر فني تيم ملي اخطار كم كاري گرفت.

به گفته كرمي براي وي در تمرينات آماده سازي تيم ملي شرايط نامناسبي به وجود آمد و مربيان هم از او خواستند تا با ورود به تيم ملي اعزامي به بازي هاي كشورهاي اسلامي وداعي زيبا از دنياي قهرماني داشته باشد كه در نهايت آن را نيز نپذيرفت.

كرمي با اعلام كادر فني در تمرينات تيم ملي جهاني باقي ماند و قرار شد در اسپانيا تكليف نفر اصلي وزن هفتم تيم ملي مشخص شود اما اعتراض و اعتصاب تكواندوكاران در اردوي تيم ملي همه چيز را به يكباره تغيير داد و در نهايت كاپيتان تيم ملي عطاي اردونشيني را به لقايش بخشيد.

به يوسف كرمي تا 22 فروردين فرصت داده شد تا به تمرينات آماده سازي تيم ملي بازگردد اما با اين وجود وي به اردوها بازنگشت تا رقابت هاي جهاني مكزيك را از دست بدهد.

كرمي بدون خداحافظي از تكواندو، اردوي تيم ملي را در حالي ترك كرده كه خبر از بازگشتش به مسابقات را در آينده مطرح مي كند.

حالا هم مشخص نيست كاپيتان براي آينده ورزشي خود چه تصميمي گرفته است./مح

گزارش از انسيه بحري


برچسب ها: تکواندو ، کرمی ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار