دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن که از پرداخت نشدن مبلغ قراردادش با تیم داماش بابل بسیار گله مند است گفت:مطمئن باشید اگر منصورخان برزگر از من درخواست نمی کرد تا برای داماش کشتی بگیرم هرگز بااین تیم قرارداد امضاء نمی کردم.

احسان لشگری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: روزی که منصور برزگر از من خواست تا تیم داماش بابل را در مسابقات لیگ برتر سال 91 همراهی کنم با قاطعیت جلوی تمامی اعضای تیم به همه گفت شما با شهرام قویدل مدیرعامل باشگاه کاری ندارید و با من طرف هستید.
 
وی ادامه داد: به همین دلیل من و بسیاری از بچه ها به اعتبار منصور خان برزگر که جایگاه بسیاری بالایی در کشتی کشورمان دارد پذیرفتیم تا با داماش قرارداد امضاء کنیم وگرنه که اصلاً  ما نه آقای قویدل را می شناختیم و نه به او اعتماد داشتیم.
 
دارنده 3 مدال طلای آسیا تصریح کرد: سوال من از آقای قویدل این است که آیا خوردن حق کشتی گیران که با سختی های فراوان در میادین مهم افتخار آفرینی می کنند خوردن دارد ؟ آیا انصاف است حق و حقوق بچه های تیمی که  با همه توان در مسابقات لیگ برای داماش روی تشک حاضر شدند این چنین ضایع شود و آنها برای وصول مطالباتشان 5 ماه تمام  امروز و فردا شوند و در نهایت نیزبه جزء یک مشت چک بی محل چیزی دیگری عایدشان نشود.
 
 لشگری در پاسخ به این سوال که تا کنون  چقدر از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده است گفت: نه من بلکه تمامی بچه تنها 15 درصد از مبلغ قرارداد خود را گرفته ایم و 85 درصد مابقی آن پس از گذشت ماهها هنوز پرداخت نشده و متاسفانه هیچ کس هم پاسخگو نیست.
 
وی با انتقاد شدید از عملکرد کمیته انضباطی فدراسیون کشتی عنوان کرد: بیژن قاسم زاده به عنوان رئیس کمیته انضباطی یکی از نفراتی بود که باعث شد داماش از بابل تیم دهد و در ابتدای کار نیز با الفاظی چون خیالتان از هر نظر راحت باشد به بچه ها دلگرمی داد حال این که چرا مسئول کمیته انضباطی فدراسیون در یک تیم نفوذ دارد خود بحث جداگانه است که اصلا  به من و سایر اعضای تیم مربوط نمی شود اما این که چرا آقای قاسم زاده خودش را کنار می کشد و به مشکل ما رسیدگی نمی کند جای سوال و تعجب دارد؟
 
آزادکار وزن 84 گیلوگرم کشورمان تاکید کرد: من به عنوان کاپیتان تیم، به دنبال گرفتن حق بچه ها هستم و گرنه همین آقای  قویدل قبل از تعطیلات نوروز به من پیشنهاد داد تا با گرفتن یک دستگاه خودرو  قرارداد خود را تسویه کنم و به سایرین نیز کاری نداشته باشم اما آیا این رفتار در ورزشی چون کشتی که پهلوانی حرف اول را می زند کار درستی است و آیا این روش  برخورد مناسبی با  اهالی کشتی است ؟
 
لشگری که حسابی از شرایط به وجود آمده دلگیر بود افزود: آیا همین کشتی نبود که در بازی های المپیک لندن جور سایر رشته ها را به دوش کشید و بیشترین مدال را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورد و یا یادمان رفته در اسفند 91 در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی پرچم ایران با اقتدار در مسابقات جام جهانی به اهتزاز درآمد و دل میلیون ها ایرانی شاد شد واقعاً نمی دانم چرا کشتی با این همه افتخار آفرینی همیشه مظلوم است و همواره حق ورزشکاران این رشته به سادگی خورده می شود.
 
کشتی گیر اهل قزوین با بیان این که تا به امروز هم به خاطر حفظ حرمتها سکوت کردیم خاطرنشان کرد: طرف حساب بچه ها منصورخان برزگر است که همه به خاطر اعتبار وی با داماش قرارداد امضاء کرده اندو انتظار دارند او به عنوان بزرگتر هر چه سریعتر حق کشتی گیران تیم را بگیرند. در پایان نیز باید عرض کنم  مطمئن باشید از این به بعد دیگر سکوت نمی کنیم و اگر مسئولان تیم داماش مابقی قرارداد ما را پرداخت نکنند کار را از مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار