وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت به خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی گناباد، گفت:شهیدان سند پر افتخار با عزت زیستن مردم این مرز و بوم الهی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، دکتر محمد حسن طریقت منفرد در پیامی که به مناسبت تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی گناباد صادر کرد ،افزود:آنان در این پرواز باشکوه و سرافرازانه نه تنها برای خود که برای ما افتخاری ابدی خلق کردند.

وی در این پیام که توسط دکتر مسلم رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در آئین به خاکسپاری این دو شهید قرائت شد، آورده است:ادامه راه شهدا عمل به آرمانهای الهی و تابناکشان است.

در ادامه این پیام آمده است: بازگشت این پرستوهای بلند پرواز را به مهد دانش و علم، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گناباد تبریک و تهنیت عرض می کنم از آن رو که انشا الله روح تابناک این شهدا، ذخیره ای عظیم و لایزال برای انرژی بخشی به استادان، دانشجویان و کارکنان گرانقدر آن دانشگاه باشد.

همچنین رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها نیز در پیامی میزبانی پیکرهای معطر و نورانی شهدای گمنام را برای دانشگاه علوم پزشکی گناباد منشاء خیرات و برکات دانست.

حجت الاسلام ˈمحمد محمدیانˈ در این پیام که توسط حجت الاسلام ˈحسن صادقی نسبˈ رییس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرائت شد، آورده است: بدون تردید رشد شتابنده علمی و فتح قله های دانش که با همت و عزم جوانان مومن و غیور و توانای دانشگاههای ما آغازشده و با قوت و اراده ای راسخ به پیش می رود نتیجه خون های پاک هزاران هزار شهید عزیز ملت ایران است.

وی در این پیام بیان کرده است: امروز خانواده بزرگ دانشگاهیان، آزادی و استقلال خود را مدیون و مرهون جهاد و ایثار شهدا می داند و بر سر پیمانی که با شهدای گرانقدر بسته اند محکم تر و استوارتر از گذشته ایستاده و مصمم است تا با مجاهدت علمی اساتید و فرزندان نخبه ملت بزرگ ایران تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با پیروی از رهبری حکیم و فرزانه در مسیر اعتلای میهن اسلامی موانع و سختی ها را در نوردد./ب

 

برچسب ها: شهیدان ، سند ، عزت ، زیستن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.