معاون خدمات شهری شهرداري زاهدان گفت: نصب و چسباندن هر گونه پوستر انتخاباتی و یا تبلیغاتی بر روی دیوار ها و منظر شهر زاهدان ممنوع است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ؛نظیر احمد هاشمزهی  گفت: به استناد ماده92 قانون شهرداری ها هر گونه تبلیغات بر روی بدنه و منظر شهر ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی  شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری لازم است که کاندیداهای محترم نسبت به رعایت قانون مذکور توجه جدی داشته باشند.

وی گفت: شهرداري زاهدان در طی سال گذشته هزینه گزافی را به منظور زیباسازی منظر های شهری با انجام ديوار نگاري و رنگ آميزي سطوح نازيبا در سطح شهر کرده است که بی توجهی به نحوه تبلیغات ممکن است موجب خسارات زیادی به چهره شود.

هاشمزهی گفت: در همین راستا به منظور پاسخ به نیاز های تبلیغاتی کاندیداها تابلوهای تبلیغاتی متعددی در سطح شهر احداث شده است که ستاد های انتخایاتی می توانند از ان استفاده کنند.

وی تاکید کرد: نامزد های انتخاباتی در صورت دریافت مجوز از فرمانداری برای تبلیغات تنها مجاز به استفاده از مکان های تعیین شده توسط شهرداری هستند.

وی گفت: از آنجا که نمایندگان مردم به عنوان مدافع حقوق شهروندان شناخته می شوند لازم است تا این اصل را قبل از شروع انتخابات به عنوان نخستین وظیفه  در سرلوحه کار خویش قرار دهند./ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.