هشتاد و سومین جلسه علنی بهارستان دقايقي پيش و به رياست حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، 83 جلسه علنی بهارستان دقایقی قبل  و به ریاست حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد آغاز شد. 

ابوترابی‌فرد در آغاز جلسه علنی گفت: علت تاخیر در آغاز نشست علنی امروز خانه ملت، ارائه گزارش توسط سردار خوش‌نواز فرمانده سپاه انصارالمهدی در جلسه غیرعلنی بود.

وی در ادامه تصريح كرد: بنده از تلاش مجموعه نیروهای مخلص سپاه به ویژه سپاه انصار که در ارتقای حفاظت مسئولین و نهادهای سیاسی کشور تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم و برای آنان آرزوی توفیق دارم.


براساس اين گزارش نمايندگان در جلسه علني امروز (چهارشنبه 28 فروردين ماه) موارد زير را در دستور کار قرار خواهند داشت:  
 
1- گزارش کميسيون قضايي و حقوقي در مورد لايحه معاهده استرداد مجرمين بين جمهوري اسلامي ايران و جمهوري قزاقستان
 
2- ادامه رسيدگي به گزارش کميسيون تدوين آيين‌نامه داخلي مجلس در مورد طرح اصلاح موادي از آيين‌نامه داخلي مجلس  
 
3- گزارش کميسيون قضائي و حقوقي در مورد لايحه ممنوعيت خلع يد و قلع و قمع ورزشگاهها و ساير تاسيسات و اماکن ورزشي تابع سازمان تربيت بدني (در اجراي ماده 104 آيين نامه داخلي با اولويت در دستور قرار گرفت)
 
4- گزارش کميسيون بهداشت و درمان در مورد طرح انتزاع خدمات درماني بيمه مددجويان روستايي و عشايري و شهرهاي با جمعيت کمتر از 20 هزار نفر از سازمان سلامت ايران و الحاق آن به کميته امداد امام خميني(ره) (در اجراي ماده 104 آيين نامه داخلي با اولويت در دستور قرار گرفت).
 
5- گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه اصلاح قانون عضویت دولت جمهوری اسلامنی ایران در مجمع بین‌الملل انرژی 

6- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمورد لایحه تعیین حریم حفاظتی امنیتی اماکن و تأسیاست کشور

7- گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از استانداری‌های مازندران تهران آذربایجان غربی و فارس و همچنین تحقیق و تفحص از استانداری لرستان و خراسان رضوی

8- گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد لایحه موافقتنامه ایجاد و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو در خصوص قاچاق و تخلفات گمرکی

-9 گزارش کمیسیون اقصادی درمورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتنابع از اخذ مالیات مذاعف و تبادل اطلاعات درمورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه. 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار